Hlprs

I. van Ham

Lastig communiceren. Waarom geen app ontwikkeld?

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback! Het is zeker een mooi idee, dus wie weet dat het in de toekomst nog wel komt.

Marcel

Niemand gevonden, maar wil geld innen

Beste Marcel,
Beste Marcel,
Bedankt voor de feedback. Je ontvangt de factuur van de servicekosten pas op het moment dat we iemand gevonden hebben en je de boeking geaccepteerd hebt. Indien we niemand kunnen vinden, hoef je uiteraard ook niet te betalen.
We hopen je zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Richard Keus

We hebben twee goede ervaringen met Hlprs waarvan 1 super goed met een vaste huishoudelijke hulp. Echter gebeurt het ook dat er rare snuiters tussen zitten die buiten Hlprs om willen handelen of... We hebben twee goede ervaringen met Hlprs waarvan 1 super goed met een vaste huishoudelijke hulp. Echter gebeurt het ook dat er rare snuiters tussen zitten die buiten Hlprs om willen handelen of gewoon helemal hin afspraken niet nakomen.

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Iedereen is welkom op het platform en we vragen iedere klant om een beoordeling te schrijven over de helper, zodat iedereen op de hoogte is van de... Hartelijk dank voor het plaatsen van de review. Iedereen is welkom op het platform en we vragen iedere klant om een beoordeling te schrijven over de helper, zodat iedereen op de hoogte is van de ervaring met de helper.
Prettige dag verder!

M. Striper

Goed!

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat je tevreden bent!
Hlprs

Max

Website seems a bit outdated/old fashioned

Reactie Hlprs:

Thank you for your feedback!

Aad

Snelle respons

Reactie Hlprs:

Bedankt voor het plaatsen van de feedback!

L.L

Goede service!!!

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!

Claudia

Excellent service

Reactie Hlprs:

Thank you for placing this review!

Ineke

Nog niet zo goed, geen respons

Hoi Ineke,
Hoi Ineke,
Bedankt voor jouw feedback. We zien dat je twee dagen geleden de boeking hebt geplaatst voor een tuinhulp. Natuurlijk zou het geweldig zijn als we dezelfde dag nog iemand kunnen voorstellen, maar helaas is dit niet altijd het geval.
We zien wel dat er gisterenmiddag een kandidaat is gevonden en voorgesteld. Hij heeft al meerdere goede beoordelingen ontvangen, dus we adviseren om snel naar zijn reactie te kijken op jouw account.
Mocht je hier verder nog vragen over hebben, dan horen we dat graag.

Floris

Duidelijk en nuttig

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review!