Hlprs

Gemak plaatsen boeking
Informatie op website
Gebruik platform

Desiree

Snel met reageren en vinden van een hulp.

Snel

Reactie Hlprs:

Hier zijn we heel blij mee!

Ik word ontzorgt, het is goed geregeld

Alle info bij elkaar

Reactie Hlprs:

Hartelijk bedankt voor uw top review!

Ad Kocken Administratieve Dienstverlening

WIj zijn prima en super snel geholpen.Zeer vriendelijke medewerksters en we hebben snel al contact kunnen leggen met een hulp.

Snelheid en accuratesse

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te mogen horen! Hopelijk bevalt de hulp goed! :)

M. Huijbregts

Duidelijke stapsgewijs informatie en communicatie, binnen twee dagen een kandidaat aangeboden

snelle reactie tijd, duidelijk uitleg, heldere site

Reactie Hlprs:

Goed om te mogen horen! We hopen dat de voorgestelde huishoudelijke hulp net zo goed zal bevallen!

G de Graaf

Prima service via internet en mail

makkelijk te bereiken.
snelle service.

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor uw beoordeling! :)

Ontevreden

Zeer ontevreden en oplichters! Ik kreeg een hulp aangeboden die ik om persoonlijke redenen niet eens wilde uitnodigen op gesprek. Direct heb ik mijn aanvraag geannuleerd, maar omdat er iemand aan... Zeer ontevreden en oplichters! Ik kreeg een hulp aangeboden die ik om persoonlijke redenen niet eens wilde uitnodigen op gesprek. Direct heb ik mijn aanvraag geannuleerd, maar omdat er iemand aan mij is 'voorgesteld' moet ik alsnog de bemiddelingskosten van bijna 40 euro betalen. Voor niks! Dit zorgt ervoor dat ik het maar weer in de zwarte markt ga zoeken.

Beste heer/ mevrouw,
Beste heer/ mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. U heeft bij ons een hulp aangevraagd, die hebben wij voorgesteld. U krijgt dan inderdaad de factuur van de eenmalige bemiddelingskosten + levenslange garantie. Als u liever een andere hulp voorgesteld krijgt, kunnen we uiteraard kosteloos op zoek naar een nieuwe kandidaat. We begrepen echter dat u zelf al iemand had gevonden, maar u bent altijd van harte welkom.
team Huiscleaning

Duidelijke communicatie, snel geholpen, professionele afhandeling, prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.

Helder

a. Broesterhuizen

Zeer snelle service: binnen 1 week een hulp aangeboden in de buurt. Ik ben er erg blij mee.

snel en in de buurt

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor uw review!

Mej jacob

Tot nu goed

Reactie goed duurt niet lang

Bedankt voor uw review!

Van ansem

Snel en adequaat

Reactie Hlprs:

Hartelijk dank voor uw review!