Hlprs

Ingrid

Werkt snel en makkelijk

Reactie Hlprs:

Bedankt voor deze positieve beoordeling!

Muradin

Bedrijf heeft een goede methode om helpers en klanten met elkaar in verbinding te brengen.

Beste Muradin,
Hartelijk dank voor de review! We vinden het fijn te horen dat je tevreden bent met onze matchmethode.

Wil Mes-Vendrig

Super tevreden

Reactie Hlprs:

Bedankt voor de positieve review!

Maakt niet uit

Oplichters je werkt jezelf de naad uit en hun gaan er vandoor met 1/3de van jou geld zonder iets voor je te betekenen

Reactie Hlprs:

Bedankt voor je feedback.
Bedankt voor je feedback.
Wat jammer dat je ontevreden bent met je verdiensten via Hlprs. Zoals we al eerder met je hebben besproken, stel jij je eigen uurloon in. Wij houden hier niets op in. We vragen per uur een bijdrage van de klant. We hebben natuurlijk kosten, en deze bijdrage helpt ons o.a. onze website, klantendienst, en andere dingen te runnen. Dit bedrag wordt door de klant betaald, niet door jou. De bedragen die de klant op de website ziet zijn all-in; dus inclusief jouw uurloon, maar ook de bijdrage die we per uur vragen.

Alexandra

Booking is easy, helpers are not satisfying

Hi Alexandra,
Hi Alexandra,
Thanks for your review, and letting us know you're happy with our booking process. We're sorry to hear the helpers you have been matched with have not been up to satisfaction. You have left one of them a five star review, indicating you were happy with her help, so if you wish to discuss this further please don't hesitate to reach out to us at help@hlprs.nl. We see you have since been matched with another cleaner, who has received a positive review from another client. We trust that his work will be up to satisfaction, but if not, please let us know.
Kind regards,

MM

Niemand gevonden, vervolgens factuur sturen en dreigen met incasso

Beste MM,
Beste MM,
Bedankt voor je feedback. Wanneer de eerste match ontstaat (een helper accepteert jouw boekingsverzoek, of jij accepteert de reactie van een helper) wordt de factuur van de éénmalige servicekosten automatisch verzonden. Helaas waren wij er niet van op de hoogte dat de helper toch niet beschikbaar was. Natuurlijk verwachten we niet dat deze factuur wordt betaald, de service (het vinden van een beschikbare helper) is immers niet geleverd. De factuur is geannuleerd.

C.A. Vvan nijnatten

Goede ervaring

Veel helpers om te kiezen. Niet allemaal beschikbaar

Denis Mesquita

Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de schoonmaakprofessional in je huis en dat je tevreden bent! Het is geweldig als we kunnen vertrouwen op kwalitatieve... Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de schoonmaakprofessional in je huis en dat je tevreden bent! Het is geweldig als we kunnen vertrouwen op kwalitatieve dienstverlening. Als je meer hulp nodig hebt of andere vragen hebt, aarzel dan niet om te vragen.

Nancy

Ik vond het fijn dat mijn wensen op korte termijn werden vervuld.