Hlprs

Hlprs

It’s amazing working with some of the clients 😊l have worked over 3years

Hi,
Thanks for your positive feedback. We're so happy to hear you're enjoying working with your clients! We look forward to many more years of working together.
Kind regards,

Dekker

Hlprs reageert via media adewuaat op situaties. Ik mis persoonlijk contact.

Ricardo

Easy to use

Hi Ricardo,
Thank you for your positive feedback, we're happy to hear you're finding our website easy to use.
Kind regards,

Shams

Ik ben so blij met diensten

Reactie Hlprs:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!

Suzanne

Heel erg slechte communicatie, hier gaat iets niet goed

Beste Suzanne,
Bedankt voor de feedback. Onze oprechte excuses voor de communicatie die niet goed is gegaan.
U hoeft bij ons uiteraard nooit te betalen voor diensten wanneer er niet is...
Beste Suzanne,
U hoeft bij ons uiteraard nooit te betalen voor diensten wanneer er niet is gewerkt. U kunt dit dan ook altijd per mail aan ons vermelden. Daarnaast doen wij ons uiterste best om telefonisch zo goed mogelijk bereikbaar te zijn.
Graag horen we wat we nog meer voor u kunnen doen, zodat dit niet nogmaals voorkomt.

Michael de Bruijne

Was op zoek en vond al heel snel een goede schoonmaakster.

Beste Michael,
Bedankt voor de positieve feedback. We vinden het fijn te horen dat je snel een geschikte schoonmaakster hebt gevonden, en wensen jullie een prettige samenwerking toe!
Happy...
Beste Michael,

Peter

Prima, alles werkt en verloopt zoals beloofd. Helder en overzichtelijk, financieel degelijk georganiseerd.

Reactie Hlprs:

Bedankt Peter voor de positieve beoordeling!

Joke

Hoera, een geweldige hulp dankzij Hlprs! Maar wat een ellende ging daaraan vooraf: een hulp die nooit bij mij heeft gewerkt wordt toch in rekening gebracht, hoewel ik nu een prima hulp heb, blijft... Hoera, een geweldige hulp dankzij Hlprs! Maar wat een ellende ging daaraan vooraf: een hulp die nooit bij mij heeft gewerkt wordt toch in rekening gebracht, hoewel ik nu een prima hulp heb, blijft men mij vragen of ik nog een hulp wil, enz. Aan hun administratie zouden ze dus echt wel eens wat mogen doen. Maar met die prima hulp ben ik hartstikke blij.

Beste Joke,
Beste Joke,
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te horen dat het begin niet helemaal naar wens is verlopen. Het systeem is grotendeels automatisch, maar wij zijn er altijd om zaken aan te passen wanneer het nodig is. We hebben de onterechte facturen dan ook eruit gehaald.
Mocht er nog een keer iets zijn, dan horen we dat graag.

Ton de Munnik

Mijn ervaring met het bedrijf werd beïnvloed door onduidelijkheid over het tijdstip van verzenden van de factuur voor de klussen die bij me zijn verricht. Na een telefonisch gesprek met één van de... Mijn ervaring met het bedrijf werd beïnvloed door onduidelijkheid over het tijdstip van verzenden van de factuur voor de klussen die bij me zijn verricht. Na een telefonisch gesprek met één van de medewerkers is me het duidelijk geworden en kan ik alleen maar zeggen, dat uit oogpunt van zorgvuldigheid een aantal dagen verstrijken voordat de factuur verzonden wordt. Voor de rest alleen maar positieve ervaringen.
Wellicht verdient het aanbeveling om over de facturering wat duidelijker te zijn op de website.

Beste Ton,
Bedankt voor uw positieve review! Mochten er onduidelijkheden zijn, dan kun je altijd even contact opnemen.
We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen mocht het nodig...
Beste Ton,
We hopen dat we je in de toekomst weer kunnen helpen mocht het nodig zijn.
Fijne dag!

Rie Meulenbeld

Goed , prima tuinhulp gehad

Reactie Hlprs:

Fijn om te horen dat er een prima tuinhulp is geweest!