E. Meijer

Op 25/8 heb ik online een mooie danform stoel besteld bij Hippe Tafels. Middels de website ook gelijk de stoel betaald (1049,- euro) en gebeld voor de levertijd. De 1e week van oktober zou de stoel... Op 25/8 heb ik online een mooie danform stoel besteld bij Hippe Tafels. Middels de website ook gelijk de stoel betaald (1049,- euro) en gebeld voor de levertijd. De 1e week van oktober zou de stoel worden geleverd. Na vele telefoontjes (die meestal niet worden opgenomen of beantwoord) te horen gekregen dat de stoel niet door de fabrikant was geleverd. Ik kon geld niet terug krijgen want hippe tafels had de fabrikant ook al betaald. Ik moest nog even geduld hebben, stoel zou echt binnen 1 week komen. we zijn vele weken verder en heel veel beloftes verder die niet na worden gekomen en stoel is er nog steeds niet...Moedeloos van te worden de keren dat je eigenaar aan de lijn hebt, geeft hij aan dat hij net met ze aan de telefoon zit en je binnen een kwartiertje wat hoort, en vervolgens belt hij nooit meer of neemt niet meer op. Ik hoop ooit mijn geld (1049 euro !!) terug te krijgen en zal nooit meer zaken doen met dit bedrijf....

Bertien

Rampzalige service!! Heb al 8,5 maand geleden een onderhouds set besteld en betaald en 15 keer de 'klantenservice' gesproken en er is nog steeds niks geleverd. Geen zaken mee doen!!

Margot

Mooi

Vandaag onze bureau tafels ontvangen . Erg mooie

van Petten

Geweldig maatwerk geleverd

Ik ben heel tevreden met de levering van onze nieuwe kantoortafels.
Zelf met een ontwerp gekomen en Hippetafels heeft dit voor ons geproduceerd.Nu al zoveel positieve reacties!bedankt

Nellie van Steenbergen

Erg mooie tafel voor absoluut de laagste prijs in Nederland

Snelle levering en een hele goede prijs!

Saskia

Slechte service/klachtenafhandeling

Medio april is de door ons bestelde tafel geleverd, helaas met een verkeerd onderstel. Meteen contact opgenomen, beloofd werd het onderstel op korte termijn om te laten wisselen. Na enkele maanden... Medio april is de door ons bestelde tafel geleverd, helaas met een verkeerd onderstel. Meteen contact opgenomen, beloofd werd het onderstel op korte termijn om te laten wisselen. Na enkele maanden wachten kwam uiteindelijk de transporteur met een nieuw onderstel, helaas ook dit keer niet zwart gecoat zoals besteld. Wederom contact opgenomen met Hippetafels, er was wederom een vergissing gemaakt met het onderstel. Dit zou opgelost worden. Ondertussen een hoop gedoe met Afterpay, omdat ik de tafel pas wilde betalen als deze juist geleverd was. Volgens Hippetafels geen probleem, maar via Afterpay kreeg ik bijna een incassobureau op mijn dak. Omdat ik daar geen zin in had, met enige tegenzin toch het bedrag (excl. adminstratie/aanmaningskosten) overgemaakt naar Afterpay. Hippetafels heeft met Afterpay geregeld dat de aanmaningskosten voor hun rekening kwamen. Helaas heb ik daarna geen contact meer kunnen krijgen met Hippetafels en zit ik nu (medio september!) nog steeds met een tafel met verkeerd onderstel... Telefonisch en via de mail krijg ik geen contact meer met ze, ze bellen niet terug en reageren niet op e-mails....

Carlijn Bakker

Afspraken worden niet nagekomen

De tafel is prima maar de levertijd was 9 weken in plaats van 3 weken. Er werd een vergoeding beloofd maar dit is nooit terugbetaald. Er wordt zeer slecht gereageerd op telefoon en email.
Ik...
Ik zou er geen producten meer bestellen om deze reden.

Elizabeth

Slechte klachtenafhandeling

Tafel geleverd met beschadiging in blad. Er zou een nieuw blad gemaakt en geleverd worden, tot op heden geen bericht meer gehad en telefonisch onbereikbaar. Op mail wordt ook niet gereageerd.

Leuke tafel voor een mooie prijs

Leuke, hippe tafel, staat erg mooi in huis. We zijn er erg blij mee