Elly

Meer dan fantastisch jurkje van Bakery Ladies besteld, aangetrokken en niet meer uitgedaan ;-)
Supersnel verzonden, duidelijke info op de site en leuke merken. Ik ben helemaal blij!

Hele fijne webwinkel met supervriendelijke medewerkers

1 keer iets besteld.

Bianca

Over mijn ervaring met Hippest Fashion kan ik eigenlijk maar één ding zeggen: helemaal geweldig!!!

Goedemorgen

ik heb goede ervaring met hippest fashion
mvg alie Klumper

Prima, goede en snelle service

Suzanne

Erg goed, snelle, persoonlijke reactie!

Ik had een TB jas in maat L besteld en betaald. Ik kreeg een mailtje dat er iets fout was gegaan, mijn jas was er niet meer. De jas bleek klein te vallen en na een paar dagen ontving ik de jas in...

Reactie Hippest Fashion:

Goedemorgen, altijd fijn dat iemand de tijd neemt om een reactie te plaatsen. Daar leren we van. Gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen en kwam het mooi uit dat de jas een maatje groter waarschijnlijk beter zelfs is. M.b.t. de laatste opmerking, die verbaast dan een beetje omdat een ondeugdelijk bedrijf waarschijnlijk niet zo strak op de communicatie had gezeten. Wij bestaan nu 3 jaar en de reviews zijn verder prima, alleen hebben we een "technische dip", die heel erg vervelend is, voor alle partijen. Daarom zijn we een hele nieuwe site aan het bouwen, die nu eindelijk binnen no-time live kan... wat een feest zou dat zijn :)! Helaas is een online shop niet zo simpel als het lijkt. We zijn in ieder geval heel blij dat het probleem met de jas gelukkig goed opgelost is. En...vooral reviews blijven plaatsen. Lieve groet, Het Hippest Fashion Team

Snelle levering (ook naar België), ik wou de afmetingen graag voor ik bestellde en de dame heeft mij heel snel te woord gestaan en geholpen ! Heel positieve ervaring !