Prima, kleding komt overeen met plaatje

Leuke jurk gezien voor feestje, besteld, helaas geleverd door post.nl toen ik als weg was dus... te laat. Krijg nu een review te schrijven maar heb de jurk nog niet gezien of gepast want hij ligt...

Prima zie hieronder

Een heerlijke winkel om vanaf je thuis te shoppen!

Anneke

Snelle levering, mooi verpakt! Als een cadeautje voor jezelf! Enige nadeel vind ik zelf de retour kosten die voor jezelf zijn!

Veronique

Behulpzaam en vriendelijk

Fleur verhoog

Super leuke collectie die snel thuis bezorgd word

Daan

Positief. Snel reactie op vraag aan klantenservice en snelle levering.

Retourneren kost geld en bij andere bedrijven is het gratis. Ook zit er geen retourlabel bij. En moet je de retouren via mail aanmelden. Heel omslachtig allemaal.

Reactie Hippest Fashion:

Goedemiddag

Dank u wel voor uw review. Wij hebben inderdaad het beleid dat retourneren voor eigen rekening is; versturen doen wij gratis. Mooi toch? Uiteindelijk bestel je om een mooie outfit te houden, niet om terug te sturen. De zg "andere"bedrijven zijn de grote reuzen, waar kleinere webshops niet tegenop kunnen. En niet älle" bedrijven retourneren gratis. Alles staat vermeld in de algemene voorwaarden, die voor het bestellen te lezen zijn en waardoor dit niet als een verrassing zou moeten komen. We hopen u natuurlijk teug te zien! Met lieve groet Het Hippest Fashion team