Eerste bestelling, ik ben erg tevreden over de levering, de site ziet er mooi uit en mijn vraag werd snel telefonisch beantwoord.

Miranda

Fijne snelle levering , netjes verpakt kortom goede service !

Goed behalve retour zenden kost veel geld dat maakt dat ik geen bestelling weer doe

Reactie Hippest Fashion:

Goedemorgen, dank je wel voor je reactie. Daar zijn we altijd blij mee. Vwb de retourkosten: ik snap dat dat een tegenvaller is, omdat je bij vele grote webshops gratis kunt retourneren. Helaas kunnen wij als kleinere webshops daar niet mee concurreren, buten het feit dat milieu-bewustwording ook iets is wat meespeelt. We hopen dat mensen bewuster worden tijdens het bestelproces, en niet "zo maar"bestellen om "het bestellen". Het mes snijdt aan twee kanten. Wie weet zien we je ooit nog terug, nu de discussie over het gratis retourneren steeds meer en issue is. Nogmaals dank je wel voor je reactie! Lieve groet namens het Hippest Fashion team

Prima... mooi ingepakt als het arriveerd en een track and trace link om je pakket te volgen.

Goede service, snelle verzending

Fijne webwinkel met een gevarieerd aanbod met leuke merken die ik doorgaans niet snel vind in "stenen" winkels.

Lidia stegeman

Goed hoor.bereidwillig aan de telefoon

Bea van Enk

Prima webshop. Snelle levering.