Hippest Fashion

Hippest Fashion Ook benieuwd naar feedback over de webshop Hippest Fashion? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company451
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Hippest Fashion met 9.1/10. Gebaseerd op 451 ervaringen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne webwinkel met supervriendelijke medewerkers.

Prima (7/10)
Score voor Hippest Fashion:3.5/5

1 keer iets besteld.

Bianca
Bianca
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Over mijn ervaring met hippest fashion kan ik eigenlijk maar één ding zeggen: helemaal geweldig!!!.

Goedemorgen .
ik heb goede ervaring met hippest fashion.
mvg alie klumper.

Goed (8/10)
Score voor Hippest Fashion:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, goede en snelle service.

Suzanne
Suzanne
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed, snelle, persoonlijke reactie!.

Matig (5/10)

Reactie Hippest Fashion:

Goedemorgen, altijd fijn dat iemand de tijd neemt om een reactie te plaatsen. Daar leren we van. Gelukkig hebben we het goed op kunnen lossen en kwam het mooi uit dat de jas een maatje groter waarschijnlijk beter zelfs is. M.b.t. de laatste opmerking, die verbaast dan een beetje omdat een ondeugdelijk bedrijf waarschijnlijk niet zo strak op de communicatie had gezeten. Wij bestaan nu 3 jaar en de reviews zijn verder prima, alleen hebben we een "technische dip", die heel erg vervelend is, voor alle partijen. Daarom zijn we een hele nieuwe site aan het bouwen, die nu eindelijk binnen no-time live kan... wat een feest zou dat zijn :)! Helaas is een online shop niet zo simpel als het lijkt. We zijn in ieder geval heel blij dat het probleem met de jas gelukkig goed opgelost is. En...vooral reviews blijven plaatsen. Lieve groet, Het Hippest Fashion Team

Score voor Hippest Fashion:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had een tb jas in maat l besteld en betaald. ik kreeg een mailtje dat er iets fout was gegaan, mijn jas was er niet meer. de jas bleek klein te vallen en na een paar dagen ontving ik de jas in xl. deze zat gelukkig goed. ik ben blij dat ik uiteindelijk mijn jas heb ontvangen. mijn man had zo zijn twijfels of ik wel bij een deugdelijk bedrijf had gekocht.

Hippest Fashion 1 beoordeling

Snelle levering (ook naar belgië), ik wou de afmetingen graag voor ik bestellde en de dame heeft mij heel snel te woord gestaan en geholpen ! heel positieve ervaring !.

Ilonavdw
Goed (8/10)
Ilonavdw
Score voor Hippest Fashion:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Top!.

Bedrijfsinformatie

Hippe dameskleding shop je online in de webshop Hippest-Fashion. Hippe collectie dameskleding. Merkkleding online o.a, King Louie,Blutsgeschwister,Le Pep,Zilch,4FunkyFlavours,Tante Betsy,WTG,Froy&Dind,Bakery Ladies en Surkana.
Adres
Postbus 138