Joanne Huizinga

Bij vragen vriendelijke dames die mij hebben geholpen!

Hi Jansen

Fijn

Heb je nog aanbevelingen?

Meer foto’s van artikelen op site

Gea Nieuwenhuis

Isabel D

Spijtig, fout kleedje geleverd

Reactie Hippest Fashion:

Goedemorgen, dat is zeker spijtig maar helaas gebeurt het soms in de drukte. Als het goed is het juiste kleedje verzonden en zou het opgelost moeten zijn. Excuus dat het daardoor wat langer geduurd... Goedemorgen, dat is zeker spijtig maar helaas gebeurt het soms in de drukte. Als het goed is het juiste kleedje verzonden en zou het opgelost moeten zijn. Excuus dat het daardoor wat langer geduurd heeft! Maar hopelijk bevalt de jurk heel goed.... Met lieve groet team Hippest Fashion

Sylvia van Mechelen

Prima leuke merken mooie kwaliteit

C. de Bruin

Met wat vertraging bestelling ontvangen maar dat was gemeld

Heb je nog aanbevelingen?

Ik zag op de creditnota niet staan dat er 5 euro betaald moet worden door mij voor het terugsturen. Misschien handig om dit op een creditnota te zetten want dan kan je direct het goede bedrag zien... Ik zag op de creditnota niet staan dat er 5 euro betaald moet worden door mij voor het terugsturen. Misschien handig om dit op een creditnota te zetten want dan kan je direct het goede bedrag zien als dit op de rekening is teruggestort.

Liesbeth Kruijzen

Voor het eerst besteld op de site en erg tevreden over het leveringsproces

Noes Lenselink

Heel fijn! Super snelle verzending naar Duitsland en even contact gehad over dubbel betaalde verzendkosten…en tevreden over de gekochte items.