Anneke

Lieve Nijntje knuffels

Beschrijf hier uw ervaring

Ben er heel blij mee en tevreden over de snelle levering. Helemaal lief vind ik het handgeschreven kaartje dat erbij zat.

Leuke webshop, goede levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn bestelling verliep zoals aangegeven, dus ik ben tevreden.

9 maanden boek

Beschrijf hier uw ervaring

mooie duidelijke site en heldere communicatie!
vrijdag besteld, zaterdag in huis, inclusief een leuk persoonlijk kaartje!

chris

Snel geleverd, goede service, snelle reactie en pro-activiteit

Beschrijf hier uw ervaring

cadeautjes heel leuk verpakt, individueel uiteraard maar ook nog 's naar thema van het cadeau plus kleine extra. Heel leuk persoonlijk bedankkaartje erbij gehad. snelle verwerking en dus levering ook.

Margje Brouwer

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vond de levering snel, en het product netjes ingepakt. Ik ben erg blij met wat ik gekocht heb, en alles was precies zoals het op de site vermeld stond. Erg fijn.

Tara

Leuke winkel!

Beschrijf hier uw ervaring

Leuke winkel en bezorgt snel.
Je krijgt een persoonlijk kaartje bij je bestelling en er worden verpakkingsmaterialen hergebruikt (wat in mijn ogen een pluspunt is).
Ik zal zeker weer bij HippeMamaShop bestellen!

Duidelijk snelle levering

Tamara

Goeie service!

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle levering en leuk kaartje erbij gehad . Ben zeer tevreden ??

Ellen

Snelle service en een persoonlijk tintje

Beschrijf hier uw ervaring

Producten heel snel binnen en er zat ook nog een handgeschreven kaartje bij, erg aardig.

Leukste pakketje om thuis te krijgen ooit!

Beschrijf hier uw ervaring

Nu is het wel een heel makkelijk onderwerp o'm op te scoren want het is het leukste onderwerp die ik me op dit moment kan bedenken (heb een 9mnd zwangerschapsdagboek bij jullie besteld), maar vond het zo ontzettend leuk om een persoonlijk kaartje in de doos te vinden om me veel plezier te wensen met m'n aankoop. Heel leuk, lief en persoonlijk.