S

Beschrijf hier uw ervaring

Goede service. Leuk ingepakt en zelfs een persoonlijk bedank kaartje. Tussen de pakjes ook nog 2 chocolaatjes gevonden.. hmm lekker.
Kortom goed en leuk gedaan!

Goede ervaring, zeker leuk dat het gratis ingepakt wordt.

Beschrijf hier uw ervaring

Het gratis inpakken. De persoonlijk geschreven kaart die bij de bestelling zat had voor mij echt meerwaarde is zeker een enorm pluspunt!

van dijk

Voldeed volledig aan de verwachtingen en bezorgtermijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Handgeschreven persoonlijke boodschap, echt super leuk!

Claire

Duidelijk, leuke producten en snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Ik woon in het buitenland en wilde een kraamcadeautje opsturen naar een vriendin. Ik heb het product zelf niet gezien, maar de reactie was enthousiast.

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijke service, mooi product, snel en prachtig ingepakt!

Mooie spullen. Goede levering. Snel.

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring. Werd op de hoogte gehouden over de zending. Altijd prettig! Daarnaast een kaartje in het pakketje. Maakt het erg persoonlijk! Fijn dat er nog zulke bedrijven bestaan!

Het bedrijf heeft een leuk assortiment. Uitlevering was prima, en de producten waren netjes ingepakt. De site experience kon iets beter. Als ik een item had toegevoegd aan mijn basket en ik wilde...

Uitlevering en inpakken

Serap de vos - ay

Super service! Mijn bestellingen waren 1 voor 1 super leuk ingepakt. Er komt zeker een volgende bestelling. Tot gauw

Beschrijf hier uw ervaring

Ben super blij met mn bestelling!

Nix6

Super goed

Beschrijf hier uw ervaring

Onze bestelling op zaterdag avond gedaan en dinsdag was hij er al

Eerste bestelling; ging prima

Beschrijf hier uw ervaring

Niet specifieke sterke punten. Site is duidelijk en je wordt op de hoogte gesteld van de status van de bestelling