Hilde

Zeer positief!

Goede communicatie

Levering zou misschien sneller kunnen en een 'eigen' document bijvoegen met tips voor onderhoud en 1e gebruik. Nu verwijzen ze naar de vaak anderstalige uitleg van de fabrikant. Maak er zelf 1 voor... Levering zou misschien sneller kunnen en een 'eigen' document bijvoegen met tips voor onderhoud en 1e gebruik. Nu verwijzen ze naar de vaak anderstalige uitleg van de fabrikant. Maak er zelf 1 voor alle leveranciers en voeg die bij.
Commercieel gezien zou ik contact zoeken met bv Lenor en kijken of zij het interessant vinden om een sample bij te voegen... Zo van: Voor optimaal kleurbehoud en lange levensduur adviseren wij om de handdoeken te wassen met...

Zeer goede ervaring

Dat niet perse maar ik heb op kort termijn gekregen wat ik hoopte te verwachten

Prima site

Snelle afhandeling bestelling

De hoeveelheid emails die worden verstuurd over een bestelling is absurd

Snelle levering, goed product. Wat op de site staat krijg je

snelle levering

Tip top!
Snelle en correcte levering

Pieter Sanders

Gemakkelijk bestel proces. Goed op de hoogte gehouden van stand van zaken en levertijden.

Lanser

Het personeel van HippeHanddoeken.nl is klantvriendelijkheid en ze geven duidelijke informatie.

Ga zo door.

Prima communicatie,vlotte levering. Een perfecte verkoper.

Duidelijke website.

Roland

Goede website en dito prijs; niet direct geleverd; na een telefoontje bleek dat mijn bestelde badjas niet op voorraad was. Na 2 weken is de badjas geleverd' prima kwaliteit.

Persoonlijke touch; het contact bij het telefoontje was prettig; excuses bij aflevering is netjes.

Op de site wordt geadverteerd met snelle levering; ik had niet zelf moeten bellen; dat had Hippehanddoeken moeten doen.

Ria

Product oké,goede kwaliteit.
Helaas voor mij niet de juiste pasvorm.
Het retourneren wat lastig,ivm eerst een retour nr aanvragen.

Ja, hele mooie kwaliteit .

Retourneren, gewoon met een bij geleverde retourbon.
Dit is iets klantvriendelijker.