ria den brok

Het werkt heel snel . ik had het 1 dag voor de verjaardag van mijn schoondochter besteld en ik was bang dat het niet op tijd zou zijn. Maar tot mijn verbazing had ik het al de volgende dag in huis.

snelle levering

Linda Veldhuizen

De door mij bestelde geborduurde handdoeken waren erg mooi geborduurd en hadden een mooie kleur en kwaliteit. De levering was mooi op tijd

mooi materiaal en mooi geborduurd . Ruime keuze

Tevreden over assortiment en levering.
Tevreden over assortiment en levering.
Na telefonisch contact vóór de bestelling is mij beloofd dat ik na levering een korting van minimaal 10% gestort zou krijgen. Tot op heden nog niets ontvangen.

Grote collectie

Duidelijkheid over korting en afspraak nakomen.

Reactie HippeHanddoeken.nl:

Geachte klant,
wilt u svp via onze mail contact met ons opnemen

Goede ervaring

ja, probleem werd snel opgelost

verbeterpunten na mijn 1e aankoop heb ik niet

ARTHUR VERHEYEN

Telefonisch zeer vriendelijk en accurate hulp

Anne M

Super leuke douchelakens besteld. Adequate en snelle reactie op 2 inhoudelijke vragen.
Netjes afgeleverd, leuk ingepakt, blije mensen. Ik kom zeker terug!

Caroline

Groot assortiment,vrolijke kleuren, handdoeken en washandjes van goede kwalitijd. Kortom een aanrader.

Erg fijn bedrijf. Hadden op korte termijn een gepersonaliseerde baddoek nodig. Voor besluit kopen belden wij het bedrijf op, meneer aan de lijn beantwoordde zonder na te denken gelijk dat het zeker... Erg fijn bedrijf. Hadden op korte termijn een gepersonaliseerde baddoek nodig. Voor besluit kopen belden wij het bedrijf op, meneer aan de lijn beantwoordde zonder na te denken gelijk dat het zeker haalbaar zal zijn. Gelijk was de order geplaatst, gelijk volgde de bevestiging van de bestelling en dezelfde dag is het pakket aangemeld bij Postnl. Erg klantgerichte bedrijf.

Klantgericht

De website, kan meer gebruiksgemak zijn. Bij het selecteren van een product moet eerst maat selecteren, daarna de kleur/model. Het is niet mogelijk gemakkelijk maat en model te selecteren.

Leuk die hippe handdoeken! Snel in huis en prima kwaliteit. Echt een aanrader.

Leuk assortiment

Snelle service, mooie kwaliteit handdoeken