Levering

babette

Goede en snelle service

Veel keuze

Nicole

Heel vriendelijk personeel, makkelijke website, veel keus!

Veel keus, mooie kwaliteit, snelle bezorging

Geen!

Sarah

Leuk dat jezelf een foto kan toevoegen. Zo heb ik zelf een kaartje getekend, hier een foto van gemaakt en als voorkant gebruikt.

Makkelijk te ontwerpen
Mooie kaartjes

Prijzig
Meer stickers zal leuk zijn

Beste Sarah,
Bedankt voor je review.
Beste Sarah,
Bedankt voor je review.
Leuk om te lezen dat je het kaartje zelf hebt getekend! Weet dat je altijd contact met ons op kan nemen als je een product mist op onze website. Onze ontwerpstudio denkt graag mee! :-)

René

Geboortekaartjes ontworpen met de toplaag van hg. Werkte naar verwachting.

De print is exact hetzelfde als het ontwerp.

Jennifer

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mooie kwaliteit kaartjes

Voor de prijs verwacht je dat er een controle gedaan wordt op de kaartjes. Wij waren bijv. de geboorte datum vergeten bij een zelf ontworpen kaartje

Beste Jennifer,
Bedankt voor je review en feedback. We zullen jouw verbeterpunt meenemen in onze volgende evaluatie.
Weet dat je altijd contact met onze klantenservice op mag nemen. We...
Beste Jennifer,
Weet dat je altijd contact met onze klantenservice op mag nemen. We denken heel graag mee en vinden het belangrijk dat de kaarten helemaal naar wens zijn!
Ik heb je een mailtje gestuurd om te kijken of ik nog iets voor jullie kan betekenen. :-)

Anupam

Mooi

Quality

Wendy

Makkelijk zelf je kaartje bewerken en snelle service

Veel keus

Samantha

Top service! Heel blij met ons geboortekaartje

Snelle service

Vicky

Super werk en snel en mooi

Dat ze snel en mooi zijn

Linda

We hebben een super leuk geboortekaartje uit kunnen kiezen voor onze jongste dochter. Fijn dat het mogelijk was contact te hebben via whatsapp toen we twijfelden over de kleur van de envelop. We... We hebben een super leuk geboortekaartje uit kunnen kiezen voor onze jongste dochter. Fijn dat het mogelijk was contact te hebben via whatsapp toen we twijfelden over de kleur van de envelop. We kregen snel een reactie waar we iets mee konden.

Uitstekende kwaliteit, goede bereikbaarheid

Jammer dat er leveringsproblemen waren waardoor we niet onze eerste keus voor kleur envelop konden bestellen. Maar wellicht heeft dit te maken met het huidige tekort aan papier en ligt het buiten... Jammer dat er leveringsproblemen waren waardoor we niet onze eerste keus voor kleur envelop konden bestellen. Maar wellicht heeft dit te maken met het huidige tekort aan papier en ligt het buiten jullie macht daar iets aan te kunnen doen.

Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Ik ben blij om te lezen dat de kwaliteit van de kaarten naar wens is en dat je tevreden bent over onze klantenservice.
Door...
Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Door leveringsproblemen hebben we helaas niet alle enveloppen op voorraad. Maar, we zijn er heel druk mee bezig om onze voorraad aan te vullen. :)
Weet dat je altijd contact met ons op mag nemen als je de gewenste kleur niet kan vinden op de site, we denken graag mee!