Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Kim

Wij zijn zeer tevreden! Duidelijke communicatie, ruime keuze, leuke extra's, snelle levering en je krijgt wat je verwacht! Wij zijn ontzettend blij met het geboortekaartje en geboortebord van ons... Wij zijn zeer tevreden! Duidelijke communicatie, ruime keuze, leuke extra's, snelle levering en je krijgt wat je verwacht! Wij zijn ontzettend blij met het geboortekaartje en geboortebord van ons zoontje!

Leuke levering, goede kwaliteit, snel bezorgd!

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Kim,
Enorm bedankt voor je mooie review en complimenten over Hippe geboortekaartjes. Ik wens je heel veel geluk met je zoontje.

Hamasa

Heel goed.

Goeie kwaliteit

Kevin

De kaartjes zien er heel mooi uit. Jammer dat ze 2 dagen later zijn bezorgd dan gepland

Kaartjes zien er echt prachtig uit

Ja verzending maar dat hebben jullie niet onder controle

Marieke

Toppie

Mooie, kwaliteit kaartjes ontvangen

Familie

Heel fijne site om kaartjes te bestellen!! Duidelijk, leuke ontwerpen, makkelijk zelf ontwerpen, genoeg keuze in papier- en druksoorten, en het sample pakket en proefdruk was erg handig.
Ook...
Ook was het heel fijn dat we vooraf een ontwerp konden maken, dit opslaan (en dat was betrouwbaar), en later bestellen. Erg handig als je de kaart al klaar hebt, maar nog even moet wachten op de gegevens die je op de kaart wilt hebben zoals gewicht etc.

• Kwaliteit
• Prijs

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Familie,
Hartelijk dank voor je mooie review en je lovende woorden over onze website.
Veel geluk met je kindje!

Elisa

Super

Goede service

Maaike

Zoals de naam al aangeeft, er is heel veel keuze in hippe geboortekaartjes! Makkelijk naar eigen smaak aan te passen en te bestellen. Zeer tevreden over het resultaat en vele leuke reacties gekregen... Zoals de naam al aangeeft, er is heel veel keuze in hippe geboortekaartjes! Makkelijk naar eigen smaak aan te passen en te bestellen. Zeer tevreden over het resultaat en vele leuke reacties gekregen :)

Veel keuze, makkelijk zelf naar eigen keuze/wensen te bewerken, duidelijk qua prijs en bestellen

Niet van toepassing

Stephanie

Veel keuze in kaartjes. Ook vlotte aanpassing van het kaartje en levering ervan.

Asch

Fijn om ook zelfontworpen kaartjes te drukken

Makkelijk te gebruiken

Daphne