Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

G

Goede service en bij je proefkaartje krijg je een leuk pakketje toegestuurd ?

Komen afspraken na.

Cindy

Super!

Geen minpunten.

N.v.t.

Jolien

Ik wilde zelf een geboortekaartje met foto maken. Dit ging via deze site het makkelijkste en ze hadden de meeste keuze.
Proefdruk was snel binnen in een leuk pakketje!!

snelle levering, veel keuze, mooi resultaat

Lisanne

Goed!

Goede en zeer snelle klantenservice.

Indien je na 1e proefdruk meer proefdrukken besteld, vind ik de prijs relatief duur. Zeker wanneer je uiteindelijk een grote oplage afneemt. Wellicht een optie voor toekomst om proefdrukken te... Indien je na 1e proefdruk meer proefdrukken besteld, vind ik de prijs relatief duur. Zeker wanneer je uiteindelijk een grote oplage afneemt. Wellicht een optie voor toekomst om proefdrukken te verrekenen met eindbestelling?

Beste Lisanne,
Bedankt voor je eerlijke review!
Momenteel zijn de opstartkosten voor het drukken van een proefdrukje hoog waardoor de prijs ook wat hoger is!
De tip die je meegeeft is...
Beste Lisanne,
Bedankt voor je eerlijke review!
De tip die je meegeeft is een ontzettend goede, we zullen dit gaan bespreken in het team!
Robin

Marjan

Hippe Geboortekaartjes werkt met een fijne tool om het kaartje te ontwerpen. Jullie hebben ons leuk verrast met de proefdruk. Dat pakketje was een feest om te openen.

Collectie, proefdruk, snelle levering.

Beste Marjan,
Bedankt voor je review!
Hopelijk schittert jullie raambord net zoals de mooie review :-)
Hippe-geboortekaartjes

Imke

Mooie geboortekaartjes!
De proefdruk is leuk ingepakt met alle keuzemogelijkheden die het kaartje heeft bijgesloten, erg handig!

Snelle levering, goede kwaliteit van de kaartjes

Verzendkosten bij elk bedrag aan kaartjes

Beste Imke,
Bedankt voor je waardevolle review!
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent :-)
Wij verzenden al onze pakketten CO2 neutraal om de impact op het milieu te...
Beste Imke,
Bedankt voor je waardevolle review!
Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden over ons bent :-)
Wij verzenden al onze pakketten CO2 neutraal om de impact op het milieu te verkleinen, vandaar dat we altijd verzendkosten rekenen.
Hippe-geboortekaartjes

Inge

Goed en ook per mail als ik nog vragen had.

Goede klantenservice

Best wel prijzig.

Sharon

Super snel geleverd. Bewerken van kaartje ging heel makkelijk en er is heel veel keuze. Ook qua papier, sluitstickers en enveloppen. Heel blij met ons kaartje!

Zie beoordeling

Bij de enveloppen werd automatisch het aantal van de kaartjes overgenomen, bij de sluitstickers niet. Hierdoor heb ik me vergist en maar 1 velletje besteld, kwam ik achteraf pas achter.

Beste Sharon,
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de goede tip!
We zullen dit meenemen in onze volgende evaluatie over ons bestelproces :)
Met vriendelijke...
Beste Sharon,
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de goede tip!
We zullen dit meenemen in onze volgende evaluatie over ons bestelproces :)
Robin

Marjanne

Proefdruk, 80 geboortekaartjes en raambord besteld. Proefdrukjes kwamen supersnel, de volgende dag al, heel fijn. Ook de geboortekaartjes werden snel geleverd. Jammer dat de levertijd van het... Proefdruk, 80 geboortekaartjes en raambord besteld. Proefdrukjes kwamen supersnel, de volgende dag al, heel fijn. Ook de geboortekaartjes werden snel geleverd. Jammer dat de levertijd van het raambord vrij lang was (6 dagen, waarvan 4 werkdagen), maar hij is wel heel mooi geworden!

Snelle levering proefdruk en kaartjes

Raamhord sneller leveren

Beste Marjanne,
Beste Marjanne,
Bedankt voor je eerlijke review!
De productietijd van raamborden is inderdaad langer dan die van de kaartjes. Daarom sturen we de kaartjes altijd alvast op, dan kan je die gelijk versturen. :-)
We zijn er druk mee bezig om te kijken hoe we de kwaliteit kunnen behouden, maar de levertijd van de raamborden kunnen versnellen!

Esther

Een snelle levering, ruim assortiment en klantvriendelijk!!

Een ruim assortiment en de kaartjes zijn makkelijk te bewerken.. je kan je kaartje precies maken zoals jij het wilt!