Levering

groot assortiment

Lange levertijd op kaartjes

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Joy,
Bedankt voor je mooie review!
Beste Joy,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees je verbeterpunt over de levertijd, weet dat wij in het weekend geen kaartjes drukken en dat het daarom soms iets langer kan voelen!
Geniet van de kaartjes en geniet van elkaar :)
Met vriendelijke groeten,
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Petra

Snelle reactie op mail

Monique

Goede klantenservice, helaas wel twee keer alleen de voorkant van de kaart gedrukt binnen gekregen, omdat dit niet dubbelzijdig op gekozen papiersoort gedrukt kon worden.

Vriendelijk personeel, probeerde snel het probleem op te lossen.

Website aanpassen wanneer een papiersoort niet dubbel gedrukt kan worden.

Colet

Super!

Mooie kaartjes en vriendelijk personeel, fijne service

Daniel

Makkelijk online te maken/bewerken en binnen een paar werkdagen de bestelling al binnen!

Esther

Heel fijn dat je de kaartjes helemaal naar wens/kleur kan aanpassen plus tussendoor opslaan. Hierdoor is het na de geboorte de gegevens invullen en bestellen!
Helaas was DHL ons pakket kwijt...
Helaas was DHL ons pakket kwijt geraakt. Contact met jullie via app gezocht (wat heel makkelijk en goed verliep) en uiteindelijk als oplossing nieuwe order, op jullie kosten, gemaakt. Deze oplossing vinden wij heel netjes en blijk van service.

Bij onze eerste zoon ook bij jullie besteld waardoor wij, voor de style, nu weer voor jullie hebben gekozen. Na deze geweldige services beveel ik jullie aan iedereen aan!

Eenvoudig aan te passen, ontwerp opslaan, goede klantenservice, netjes verpakt

Optie voor enveloppen incl.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Esther,
Nog gefeliciteerd met de geboorte van je kindje. Ik hoop dat alles goed gaat. Hartelijk dank voor deze review en je mooie woorden over Hippe Geboortekaartjes.
Ik wens jullie...
Beste Esther,
Ik wens jullie veel geluk met de kleine.
Jacqueline

Naomi

Mooie geboortekaartjes, snelle levering

Lies

Niets anders dan lof!

Manier van aanbieden en alle tips.

Minou

Goede service!

Snel antwoord op vragen

Jobke

Hele leuke kaartjes in aparte vormen en maten

Mooie kleuren, vormen, anders dan anders

De maten van de kaartjes zijn afwijkend waardoor je alleen bij jullie de enveloppen kan bestellen