Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Sharon

Super snel geleverd. Bewerken van kaartje ging heel makkelijk en er is heel veel keuze. Ook qua papier, sluitstickers en enveloppen. Heel blij met ons kaartje!

Zie beoordeling

Bij de enveloppen werd automatisch het aantal van de kaartjes overgenomen, bij de sluitstickers niet. Hierdoor heb ik me vergist en maar 1 velletje besteld, kwam ik achteraf pas achter.

Beste Sharon,
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de goede tip!
We zullen dit meenemen in onze volgende evaluatie over ons bestelproces :)
Met vriendelijke...
Beste Sharon,
Bedankt voor je mooie review en bedankt voor de goede tip!
We zullen dit meenemen in onze volgende evaluatie over ons bestelproces :)
Robin

Marjanne

Proefdruk, 80 geboortekaartjes en raambord besteld. Proefdrukjes kwamen supersnel, de volgende dag al, heel fijn. Ook de geboortekaartjes werden snel geleverd. Jammer dat de levertijd van het... Proefdruk, 80 geboortekaartjes en raambord besteld. Proefdrukjes kwamen supersnel, de volgende dag al, heel fijn. Ook de geboortekaartjes werden snel geleverd. Jammer dat de levertijd van het raambord vrij lang was (6 dagen, waarvan 4 werkdagen), maar hij is wel heel mooi geworden!

Snelle levering proefdruk en kaartjes

Raamhord sneller leveren

Beste Marjanne,
Bedankt voor je eerlijke review!
Beste Marjanne,
Bedankt voor je eerlijke review!
De productietijd van raamborden is inderdaad langer dan die van de kaartjes. Daarom sturen we de kaartjes altijd alvast op, dan kan je die gelijk versturen. :-)
We zijn er druk mee bezig om te kijken hoe we de kwaliteit kunnen behouden, maar de levertijd van de raamborden kunnen versnellen!
Mireille

Esther

Een snelle levering, ruim assortiment en klantvriendelijk!!

Een ruim assortiment en de kaartjes zijn makkelijk te bewerken.. je kan je kaartje precies maken zoals jij het wilt!

J.

Overzichtelijk site, duidelijke communicatie, goede levering en mooie kwaliteit!

Ruim aanbod, veel mogelijkheden om kaartjes geheel naar eigen wens aan te passen.

Ga zo door!

J.l. kingma

Slechte ervaring met deze website gehad. We kreeg in de eind bestelling veel slechtere kwaliteit kaartjes dan de proefdruk die we in eerste instantie hadden ontvangen. De kaartjes trokken krom en... Slechte ervaring met deze website gehad. We kreeg in de eind bestelling veel slechtere kwaliteit kaartjes dan de proefdruk die we in eerste instantie hadden ontvangen. De kaartjes trokken krom en zagen er erg goedkoop uit. Paar maanden later heb ik dit alsnog aan gekaart, want als je net bevallen bent staat je hoofd daar niet na. Ze bevestigden dat ze in die tijd problemen hadden het met levering daarom boden ze ons een poster aan van het geboorte kaartje. Ik had daar alleen geen belang bij... Daar laten ze het dan ook bij en hebben wij gewoon pech gehad.

Snelle reactie op mail

Betere kwaliteit leveren

Beste J.L.,
Beste J.L.,
Bedankt voor je review. Ik vind het vervelend dat je kaarten niet naar wens waren! Zoals ook al besproken in de mail hebben we inderdaad een probleem gehad met het papiersoort wat je in april hebt besteld. Dit probleem hebben we een half jaar geleden opgelost. We hadden graag na het ontvangen van de kaarten van je gehoord en nieuwe kaarten van de juiste kwaliteit voor je gemaakt of samen naar een andere oplossing gezocht. Helaas kan ik bijna 7 maanden later geen geld teruggeven. Omdat ik het wel heel vervelend vind heb ik je een poster of korting op een nieuwe bestelling aangeboden, dit had helaas niet je interesse. Mocht je van mening veranderen over de aangeboden tegemoetkoming dan hoor ik het graag.
Groet Judith | Hippe Geboortekaartjes

Sharon

Super!

De communicatie

Rick

In één woord 'top'!

Service

Irene

Top! Mooie kaartjes en heel snel geleverd.

Makkelijke site en snelle levering

Beste Irene,
Wauw! Bedankt voor jouw prachtige review :)
Geniet van je kaartjes en geniet van elkaar!
Robin

Richelle

Super

Goede klantenservice

Wij hadden een goud folie wat niet zo goed ging met een bepaald lettertype. Misschien daar meer rekening mee houden

VV

Perfect