Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Freddy

Super service en super vriendelijke support

Retour geen enkel probleem

Kimberly

Aangename site om te bezoeken. Handige tools. Vlotte service en mooi verpakt.

Mooie kwaliteit, snelle service

Judith

Mooie ontwerpen, net even wat anders dan andere aanbieders. Gemakkelijk om het ontwerp aan te passen en op te slaan.

Uitgebreide keuze en makkelijk aan te passen.

Beste Judith,
Bedankt voor je mooie en waardevolle review!
Het is een prachtig kaartje geworden :)
Geniet van elkaar!
Met vriendelijke groeten,
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Manon

Top! Goede service, snel antwoord op je vragen en goede kwaliteit!

Snel, goede kwaliteit, beantwoorden snel je vragen en komen zelf met alternatieven als je er niet uitkomt

V

Top

Goede service, testkaart en bestelde kaarten origineel verpakt

Gerritje

Perfecte site

Handige, overzichtelijke site. Met genoeg voorbeelden

Eventueel Levering in het weekend. Nu konden we ze pas dinsdag op de brievenbus dus.

Beste Gerritje,
Bedankt voor je mooie review!
We nemen je tip met betrekking tot leveren in het weekend mee, maar zijn helaas afhankelijk van de postdiensten.
Met vriendelijke...

Lei

Uitstekend

Hulp bij het ontwerp

Gozde

Very happy with the results!

Client Service

Meryem

Goede kwaliteit kaartjes, snelle levering, prima nabestelling die ook snel wordt geleverd. Ook de extra kaartjes (wekelijkse mijlpalen baby, zeer leuk).

Mooie kaartjes, goed en duidelijk programma (software)

Maak ook een digitale versie beschikbaar na het bestellen van hardcopy. Werkplekken en collega's willen tegenwoordig digitaal een kaartje ontvangen ivm online werken. Gelukkig reageerden jullie snel... Maak ook een digitale versie beschikbaar na het bestellen van hardcopy. Werkplekken en collega's willen tegenwoordig digitaal een kaartje ontvangen ivm online werken. Gelukkig reageerden jullie snel op dit verzoek van mij via de app en heb ik het gekregen op mijn mail.

Linda

Heel mooi kaartje, precies zoals gewenst

Mooie ontwerpen, klantenservice, verpakking van proefdrukken

Als je nog meer flexibiliteit hebt in ontwerp, bijvoorbeeld dat je de afbeelding van het ene kaartje ook zou kunnen gebruiken voor een ander kaartje (dus een grote database met alle afbeeldingen).... Als je nog meer flexibiliteit hebt in ontwerp, bijvoorbeeld dat je de afbeelding van het ene kaartje ook zou kunnen gebruiken voor een ander kaartje (dus een grote database met alle afbeeldingen). En dat je zelf makkelijk online kan kiezen of je hout of papier wilt, of ronde hoeken en dat dit niet per mail hoeft.

Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees jouw goede tip over het ontwerpproces. We gaan dit zeker meenemen!
Momenteel kan je ons gerust een mailtje sturen met de gewenste...
Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees jouw goede tip over het ontwerpproces. We gaan dit zeker meenemen!
Momenteel kan je ons gerust een mailtje sturen met de gewenste aanpassing, de ontwerpstudio kijkt graag mee!
Groetjes,
Mireille