Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Liesbeth

Ik ben heel tevreden over her resultaat en de service. De kaartjes kwamen niet goed uit op de gekozen papiersoort (lijnen en strepen omdat ik een dlnkere kleur gekozen had). Na contact met de... Ik ben heel tevreden over her resultaat en de service. De kaartjes kwamen niet goed uit op de gekozen papiersoort (lijnen en strepen omdat ik een dlnkere kleur gekozen had). Na contact met de klantendienst werden de kaartjes zonder meerkost herdrukt op een andere papiersoort, en deze werden zeer snel geleverd. Hartelijk dank voor jullie moeite, snelle service en klantvriendelijkheid. Ik zou in de toekomst zeker opnieuw bij jullie bestellen.

Goede kwaliteit.
Eigen ontwerp, volledig aanpasbaar naar wens.
Snelle service en levering.
Goede bereikbaarheid klantendienst, goed advies qua papiersoort.

Beste Liesbeth,
Bedankt voor je mooie review!
Ik ben blij om te lezen dat we je snel en goed hebben geholpen met een mooie nieuwe druk van de kaarten. :-)
Tot de volgende!
Met...
Beste Liesbeth,
Tot de volgende!
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Laura

Hele mooie kaartjes, naar wens aan te passen

Ruime keuze

Liesbeth

Zeer Tevreden

Werkwijze wijst zichzelf uit.
Hulp/opties zoals koperfolie toevoegen via contact mail zijn fijn, vriendelijk en snel.

Tips: je krijgt bij de eerste proefdruk een pakketje met verschillende kaartstructuren. Het kan soms zijn dat de kleur van het kaartje anders uitpakt op een andere structuur. Dus vandaar dat ik 2... Tips: je krijgt bij de eerste proefdruk een pakketje met verschillende kaartstructuren. Het kan soms zijn dat de kleur van het kaartje anders uitpakt op een andere structuur. Dus vandaar dat ik 2 verschillende structuren besteld heb, zodat je de kleur kan vergelijken.

Marie

Snel levering en goed product

Vivien

Sandy

Mooie kaartjes met bijpassende enveloppen, snel geleverd. Ook de raamsticker is een leuke toevoeging.

Veel keuze, snelle levering

Beste Sandy,
Bedankt voor je mooie waardevolle review!
Geniet van de kaartjes, raamsticker en vooral van elkaar :)
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Jennifer

Super!

Gemakkelijk naar eigen wens aan te passen.

Het voorbeeld na het bewerken is wat klein.

Beste Jennifer,
Bedankt voor je mooie review!
We nemen je tip over de afmeting van het voorbeeldje mee en zullen dit in het team bespreken :)
Met vriendelijke...

Toff

Snel;)

Prijzig!

Renske

Super blij met me proefdruk! Zodra onze kleine geboren is gaan we ze hier zeker bestellen.

Leuke doos met proefdruk van het geboortekaartje.

Beste Renske,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de proefdruk. :-)
we kijken erg uit naar jouw bestelling!
Met vriendelijke groeten,...
Beste Renske,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te lezen dat je zo blij bent met de proefdruk. :-)
we kijken erg uit naar jouw bestelling!
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Gerjanne

Klantvriendelijk, site die gebruiksvriendelijk is en snelle reactie en afhandeling van de bestelling.

Klantvriendelijk, snelle verzending van bestelling...