Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

V

Top

Goede service, testkaart en bestelde kaarten origineel verpakt

Gerritje

Perfecte site

Handige, overzichtelijke site. Met genoeg voorbeelden

Eventueel Levering in het weekend. Nu konden we ze pas dinsdag op de brievenbus dus.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Gerritje,
Bedankt voor je mooie review!
We nemen je tip met betrekking tot leveren in het weekend mee, maar zijn helaas afhankelijk van de postdiensten.
Met vriendelijke...

Lei

Uitstekend

Hulp bij het ontwerp

Gozde

Very happy with the results!

Client Service

Meryem

Goede kwaliteit kaartjes, snelle levering, prima nabestelling die ook snel wordt geleverd. Ook de extra kaartjes (wekelijkse mijlpalen baby, zeer leuk).

Mooie kaartjes, goed en duidelijk programma (software)

Maak ook een digitale versie beschikbaar na het bestellen van hardcopy. Werkplekken en collega's willen tegenwoordig digitaal een kaartje ontvangen ivm online werken. Gelukkig reageerden jullie snel... Maak ook een digitale versie beschikbaar na het bestellen van hardcopy. Werkplekken en collega's willen tegenwoordig digitaal een kaartje ontvangen ivm online werken. Gelukkig reageerden jullie snel op dit verzoek van mij via de app en heb ik het gekregen op mijn mail.

Linda

Heel mooi kaartje, precies zoals gewenst

Mooie ontwerpen, klantenservice, verpakking van proefdrukken

Als je nog meer flexibiliteit hebt in ontwerp, bijvoorbeeld dat je de afbeelding van het ene kaartje ook zou kunnen gebruiken voor een ander kaartje (dus een grote database met alle afbeeldingen).... Als je nog meer flexibiliteit hebt in ontwerp, bijvoorbeeld dat je de afbeelding van het ene kaartje ook zou kunnen gebruiken voor een ander kaartje (dus een grote database met alle afbeeldingen). En dat je zelf makkelijk online kan kiezen of je hout of papier wilt, of ronde hoeken en dat dit niet per mail hoeft.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees jouw goede tip over het ontwerpproces. We gaan dit zeker meenemen!
Momenteel kan je ons gerust een mailtje sturen met de gewenste...
Beste Linda,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees jouw goede tip over het ontwerpproces. We gaan dit zeker meenemen!
Momenteel kan je ons gerust een mailtje sturen met de gewenste aanpassing, de ontwerpstudio kijkt graag mee!
Groetjes,
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Wieke

Het ontwerp proces is uitstekend. Veel keuze in zowel layout, papier type, enveloppen etc. Ook fijn dat je een proefdruk kunt bestellen en daar samples bij krijgt. Het bestelproces is even zoeken... Het ontwerp proces is uitstekend. Veel keuze in zowel layout, papier type, enveloppen etc. Ook fijn dat je een proefdruk kunt bestellen en daar samples bij krijgt. Het bestelproces is even zoeken qua adressen invoeren in het adresboek maar gaat ook prima. De levering is ons tegen gevallen. Hoewel er staat 2-3 werkdagen duurde het ruim een week voordat sommige geadresseerde het kaartje binnen kregen en sommige hebben het nog steeds niet ontvangen. Dat is vervelend omdat het onzekerheid geeft of mensen wel een kaartje hebben gehad. Dat zou voor het bedrag wat je betaald niet mogen gebeuren.

Het ontwerp proces

De levering valt ons tegen.

Nicole

Het geboortekaartje was echt prachtig! Precies zoals we wilden en daarvoor ook extra service gekregen. De envelop die we bij het proefkaartje hadden gekregen was er niet meer toen wij wilden... Het geboortekaartje was echt prachtig! Precies zoals we wilden en daarvoor ook extra service gekregen. De envelop die we bij het proefkaartje hadden gekregen was er niet meer toen wij wilden bestellen. Wij wilden wel graag die enveloppen hebben. Na wat contact zijn wij vriendelijk geholpen en konden de enveloppen toch nog besteld worden.

Dat er goed geluisterd en geholpen werd bij het ontwerpen van ons geboortekaartje en dat er een goede oplossing is gevonden voor de enveloppen.

Robin

Aanrader! Perfect product, perfecte service!

Groot aanbod
Handige website
Kwaliteit resultaat
Snelheid bezorging

F.K

Top service! Prachtig design en mooie kwaliteit.

Design en de vele keuzes. Alles is mogelijk.