Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Celine

Eerste indruk goed naar toch een tegenvaller

leuke probeer kaart voor 2.5€

transpirant wezen over de echte prijs. de vanafprijzen die getoond worden de eerste keer is niet de prijs die je betaald na dat je het probeer kaart heb ontvangen

Daarnaast vind ik dat...

Daarnaast vind ik dat voor de prijs die jullie vragen voor een kaart deze op zn minst gewoon gevouwen geleverd kunnen worden. ik vind het heel goedkoop hoe dat dit word gedaan. een stapel papier met wat bij elkaar verbonden eneloppen met een elastiek. en eem velletje stickers die toch ook wel echt idioot aan de prijs zijn.

bij de volgende doen we het niet meer bij jullie

Beste Celine,
Bedankt voor je review.
Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn over onze prijzen en nemen je feedback hierin erg serieus en zullen hiernaar kijken.
De reden dat we de...
Beste Celine,
Bedankt voor je review.
De reden dat we de kaartjes niet gevouwen leveren is om het product te beschermen, we vinden het namelijk erg belangrijk dat iedereen mooie kaartjes krijgt om het blije nieuws te kunnen delen!
Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen voor vragen of feedback, we staan graag voor jullie klaar!
Robin
Hippe-Geboortekaartjes

Evelien

Prima, alles in orde en snelle levering

Blij met het extra cadeautje dat in de box zat

Yolanda

Heel goed!

Veel keus dus voor iedereen een perfect kaartje.

Claudia

Hele mooi kaartjes!

Mooie kaartjes. Kwalitatief erg goed

Jammer dat de levering (met goud folie) meerdere werkdagen duurt.

Beste Claudia,
Beste Claudia,
Bedankt voor je mooie review!
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van jouw luxe kaartjes. Kaarten met foliedruk hebben inderdaad een productietijd van twee werkdagen.
We zullen jouw feedback meenemen en kijken waar we ons productie- en verzendproces kunnen versnellen! :)
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Miriam

Heel goed, duidelijke website, een kaartje deels zelf ontwerpen is erg makkelijk. Mooie papiersoorten en kleuren.

Veel keus, goede kwaliteit papier, snelle levering.

Jammer dat men alleen op social media wordt gezet als ze naast geboortekaartjes ook een geboortebord gekocht hebben.
Desondanks heb ik graag reclame gemaakt voor jullie mooie en goede...
Desondanks heb ik graag reclame gemaakt voor jullie mooie en goede kwaliteit kaartjes en zijn wij er heel blij mee.

Beste Miriam,
Beste Miriam,
Bedankt voor je mooie review!
We vinden het ontzettend leuk om met toestemming foto's van onze klanten te delen. Hiervoor hoef je uiteraard niet een geboortebord gekocht te hebben. Als je de foto naar ons mailt delen we het graag! :)
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

Ingrid

Mooie kaartjes

Mooie kaart. Goede kwaliteit. Opties naast kaartje ook mooi (geboortebord)

Aanpassingen op telefoon van kaartje lukken niet altijd of ingewikkeld.

Pamela

Super 👍🏼

Gebruiks gemak

Sharon

Super ! Mega blij met het geboortekaartje van ons zoontje

Heel mooi kaattje, precies zoals ik me had voorgesteld

Krystle

Kaartjes zijn makkelijk te maken en aan te passen! Proefdruk binnen een dag al binnen en na bestellen kaartjes ook met 2 dagen in huis !

Makkelijk om een kaartje te maken, snelle levering

Esther

Heel goed en positief

Makkelijk je eigen kaartje maken en bestellen