Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Karin

Top!

Snelle levering, mooi verpakt en goede service.

R\Romy

Snelle levering en mooie geboortekaartjes!

Gabrielle

Behulpzaam

Sietske Elise

Super!

Snel contact, vriendelijk!

Agnes

Wat een super fijne tool hebben jullie om een eigen persoonlijk geboortekaartje te maken.

De tool werkt erg fijn

Leen

Leuke en eenvoudige site met tal van mogelijkheden om ook zelf een geboortekaartje te ontwerpen. Zeer goede kwaliteit. Via mail steeds meteen antwoord op vragen. De proefafdruk van het kaartje met... Leuke en eenvoudige site met tal van mogelijkheden om ook zelf een geboortekaartje te ontwerpen. Zeer goede kwaliteit. Via mail steeds meteen antwoord op vragen. De proefafdruk van het kaartje met extra staaltjes en dergelijke was ook top. Heel fijne ervaring.

Gebruiksvriendelijke website, klantvriendelijkheid, kwaliteit, goede service, mooi aanbod.

Beste Leen,
Bedankt voor je mooie waardevolle review!
Fijn om te lezen dat je een goede ervaring met ons hebt gehad :)
Fijne feestdagen,

Loes

Superblij met het eindresultaat!

Bij ons vorige kindje moesten we 8 werkdagen wachten op ons kaartje. Nu was het 17:45 besteld en de volgende dag 11:00 uur in huis. Zo mega snel en fijn! We hadden geen tijd voor een proefdruk, dus... Bij ons vorige kindje moesten we 8 werkdagen wachten op ons kaartje. Nu was het 17:45 besteld en de volgende dag 11:00 uur in huis. Zo mega snel en fijn! We hadden geen tijd voor een proefdruk, dus was ook de kaart een beetje een verrassing hoe die zou worden. Deze was ook helemaal perfect! Precies zoals we voor ogen hadden. Ik heb jullie bij al onze zwangere vrienden aanbevolen!

Renate

Verassend, kwalitatief en enthousiast

Kwaliteit, snelheid en originaliteit

Sanne

Mooie collectie, fijn dat je kaartjes kunt bewerken en op kunt slaan.

De houten kaarten die we hadden besteld waren nogal krom getrokken toen we ze uit de doos haalden. Dit vonden we best zonde (zeker gezien de prijs per kaart).

Beste Sanne,
Bedankt voor je eerlijke review.
Beste Sanne,
Bedankt voor je eerlijke review.
Wat jammer om te lezen dat je kaartjes niet de juiste kwaliteit hadden. Weet dat je altijd contact met ons mag opnemen, dan lossen we het voor je op!
We hebben je nog een mailtje gestuurd om te kijken of we dit nog iets voor je kunnen betekenen.
Ik hoor het graag als je dat nog zou willen.
Met vriendelijke groeten,

Samantha Rozenberg

Super klantvriendelijk! Toppers♡

Goed telefonisch bereikbaar!

Beste Samantha,
Bedankt voor je waardevolle review!
Wij staan graag voor onze klanten klaar :)
Met vriendelijke groeten,