9.5/10
Snelheid van de levering
9.5/10

Michelle Schouten

Top, snel, duidelijk, makkelijk te ontwerpen en levering was top. Heel tevreden.

Snelle levering, duidelijke uitleg.

Elise Vleugel-Teijema

Super kaartjes! En snel bezorgd.

Veel keuze, en je kan het snel bestellen.

annelore claeys

Goede kwaliteit en heel rap geleverd geweest,
Tip: het is misschien wel aangeraden dat er iemand de bestelling eens kort controleert op fouten want door de vermoeidheid van de bevalling had...

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste annelore claeys,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat de datum op de voorkant van je kaartje niet correct was. Je had hierover gerust gelijk contact met ons mogen opnemen. Dan hadden we naar een passende oplossing kunnen kijken.

Naar aanleiding van je klacht hebben we contact met je gezocht. Helaas hebben we hier nog geen reactie op ontvangen. Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Dan rest me je nog een hele mooie kraamtijd toe te wensen, en alle geluk met jullie kleine schat!

Hartelijke groet,

Pieter - serviceteam Hippe geboortekaartjes

Kersten

Goed. Service was netjes. Kaartjes waren er snel

Sneller service

Baas

Top, makkelijk ontwerpen en snel geleverd

J

Superfijne site, snelle levering.

Kim Timmers

Wij zijn super blij met de geboortekaartjes die wij op jullie site hebben besteld. De services was erg goed, snel en we zijn fijn geholpen. Ik zou jullie iedereen aanraden.

Annelies

Mooie kaartjes en vlotte levering!

Mirjam

Ik heb het kaartje zelf gemaakt op de site. Dat werkte allemaal erg goed, waardoor ik me goed kon focussen op het uiterlijk van het kaartje ipv gefrustreerd te raken door het systeem.
Wat je...

Renske

Top

Snelle levering en makkelijk te maken

Heb ik niet