Snelheid van de levering

Redelijk

Mooie kaart ontworpen.

Verkeerde enveloppen gekregen qua maat. Moest het retour sturen maar ik heb andere enveloppen gehaald omdat ik niet langer wilde wachten om het op te sturen! Slechte zaak! Als er beter werd omgegaan... Verkeerde enveloppen gekregen qua maat. Moest het retour sturen maar ik heb andere enveloppen gehaald omdat ik niet langer wilde wachten om het op te sturen! Slechte zaak! Als er beter werd omgegaan met de klantvriendelijkheid en opnieuw enveloppen werd gestuurd had ik betere sterren/punten gegeven.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Anoniem, Bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je verkeerde enveloppen van ons gekregen hebt. Enorm balen natuurlijk, sorry voor onze fout! Daardoor heb je onnodig extra stress... Beste Anoniem, Bedankt voor je eerlijke review. Ik zie dat je verkeerde enveloppen van ons gekregen hebt. Enorm balen natuurlijk, sorry voor onze fout! Daardoor heb je onnodig extra stress gehad. Je hebt met ons contact opgenomen per mail. Daarin gaf je aan de verkeerde enveloppen te hebben ontvangen, en dat je zelf nieuwe enveloppen elders zou kopen. We hadden je met alle liefde kosteloos de juiste enveloppen nagestuurd. Normaal gesproken doen we dat direct. Echter koos je zelf voor een andere oplossing en dat staat je vrij. We hebben gevraagd om de enveloppen naar ons te retourneren zodat we die kunnen hergebruiken. Daarvoor hebben we een gratis retouradres gestuurd zodat je geen verzendkosten kwijt bent. Zodra we de enveloppen hebben ontvangen storten we het geld ervan bij je terug. Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent met de kaartjes en hoop dat je er inmiddels veel complimenten op gehad hebt. Alle geluk gewenst met jullie kleine schat! Hartelijke groet, Marije | Hippe Geboortekaartjes

Goed geholpen.

Vriendelijk geholpen per e-mail

Super service en een prachtige geboortekaart! Wij zijn er heel blij mee.

Service

Jammer dat je niet kunt nabestellen onder de 20 kaarten.

Voor de 2e keer een kaartje besteld, reuze tevreden!!

Goede kwaliteit,duidelijke site en snelle levering!

Super service

Klantvriendelijk

Formaat van Belgische kaartjes zelf kunnen aanvinken

Goede kaartjes. Snelle reactie op email. Wel redelijk duur tov concurrenten. Vooral mbt de proefdrukken. Ik heb denk ik 5 proefdrukken besteld. Toen was ik al bijna 20 euro lichter. Verder goede... Goede kaartjes. Snelle reactie op email. Wel redelijk duur tov concurrenten. Vooral mbt de proefdrukken. Ik heb denk ik 5 proefdrukken besteld. Toen was ik al bijna 20 euro lichter. Verder goede kwaliteit.

Goede en snelle communicatie

Proefdrukken kunnen denk ik iets lager.

Marielle

Ruim voldoende

Mooie kwaliteit.

Ik had 25 enveloppen te weinig. De kaartjes kwamen 2 dagen te laat.
Check, check, dubbel check :)

Bieke

Top service! Heel tevreden! Eerst wat terughoudend omwille van online. Maar zelfs met coronacrisis volgende dag levering! Prachtige kaartjes!

Zelfs makkelijk te bestellen en maken via gsm

Proefkaartje was geopend en beschadigd. Vermoedelijk ook niet compleet. Maar dit ligt aan andere firma. Kaartjes zelf in perfecte staat.

Heel toffe reacties gekregen van het geboortekaartje! Heel tevreden!

Makkelijk in gebruik

Ervoor zorgen dat de hoofdafbeelding nog eens kan gekopieerd worden...

Paul van Kimmenade

Super goede en heldere website. Erg makkelijk en duidelijk!

Ik vind de website erg fijn! Vooral met het bewerken van je geboortekaartje. Op andere websites liep ik wel eens vast of zat ik te zoeken, maar hier was het heel makkelijk!
Verder ook het...
Verder ook het bestellen: heel helder en duidelijk!

Kan niks bedenken.