11980 beoordelingen

Snelheid van de levering
9.5/10

11980 Reviews

Jessy De Schutter

Zeer duidelijk en correcte service

Reactie op mijn vraag betreft formaat kaartje
Proefdruk

Ik wist niet dat je ook bijpassend drukwerk voor doopsuiker kon bestellen.
Dat kreeg ik pas per mail wanneer de kaartjes besteld waren.
Als ik dit op d website had gevonden had ik dit waarschijnlijk ook bij jullie besteld

Jennieke

Goed :)

Het wordt mooi geleverd als een echf cadeautje. Ook de proefdruk is perfect om goed te weten wat je wil bestellen.

Ik had nu een hartje een andere kleurtint geel, dit valt niet goed op bij de proefschets op internet. Maar verder was alles de andere kleur. Misschien kan hier een melding achter zitten. Of een kleurcode die er bij verschijnt.

De applicatie werkte ook erg langzaam en traag, maar dit kan miss ook per pc/laptop verschillen.

Enveloppen waren ook niet goed, de punten waren kapot, nu heb ik ze naar binnen gevouwd dus zie je er niets van, maar meld het hier toch.

Anique

Snelle service mooi druk werk

Snelle levertijd
En de felicitatie kaart voor ons kindje

Kim

Overzichtelijke website, goede tips, snelle levering en mooie kwaliteit. Heb veel complimentjes gekregen over ons mooie kaartje

Stephanie

Super snelle service en mooi ontwerp , aanrader !

Service

Ken

Zeer tevreden, waanzinnig snelle levering en netjes verpakt. Zeker aan te bevelen!

Zeer snelle levering

Ga zo door! :)

Michaël Hinderdael

Gebruiksvriendelijke en mooie templates voor de geboortekaartjes. We hebben van een aangename service kunnen genieten, o.a. voor de opmaak van een bijhorende ontwerp voor het babyborrel kaartje dat...

Klantvriendelijkheid, assistentie, mooie ontwerpen en een breed gamma aan mogelijkheden, snelheid van levering, leuke attentie achteraf

De prijs van de proefdrukken zou eventueel in mindering mogen/kunnen gebracht worden bij de definitieve bestelling.

Voorzien dat alle grafische elementen voor het ontwerp van een geboortekaartje ook beschikbaar zijn voor o.a. babyborrelkaartje zodat beide ontwerpen zelfstandig op elkaar kunnen worden afgestemd.

Tim

Goed geholpen, snelle respons en goede designers die graag aanpassingen doen naar wens.

Goede design, makkelijk aan te passen en groot bestelgemak

Martine Verhagen

Top!