Levering
Assortiment / Collectie
Kwaliteit van het product

Wendy

Wij zijn heel erg blij met hoe we geholpen zijn. Er stond namelijk een foutje op het kaartje die wij niet gezien hadden. Bij de nabestelling werden we gebeld dat ze deze fout gevonden hadden. Wij zijn heel erg blij met hoe we geholpen zijn. Er stond namelijk een foutje op het kaartje die wij niet gezien hadden. Bij de nabestelling werden we gebeld dat ze deze fout gevonden hadden.
Ondertussen was de 1e grote bestelling al onderweg. Ze vertelde dat het hun verandwoordelijkheid is dat ze de fouten moeten zien en veranderen. Daarom werden er nieuwe kaartje gemaakt en verstuurd op hun kosten. Heel erg blij mee dus!! Ik zou hier de volgende week zeker weer bestellen!

De goede service

Marijke

Heel goed

Netjes verpakt

Tanya

Hele fijne ervaring!

Leuke sample doos! Mooie kwaliteit van het kaartje! Leuk assortiment!

Wij kregen enkele beschadigde stuks (uitgelopen of gekraste metallic), maar kregen ook enkele kaartjes extra waardoor het niet uitmaakte. We konden iedereen een goeie kaart sturen.

Nandy

Perfect! Er was een probleempje met het bestellen, ik heb direct gebeld en ben goed en vriendelijk geholpen. De kaartjes waren overigens ook snel binnen en super mooi!

Mooie kwaliteit, van deze tijd, voor ieder wat wils en alles is aan te passen naar smaak! Ook het proefpakket vind ik een aanrader!

N.v.t.

Wendy

Hele mooie kaartjes! Levering met een leuke verrassing.

Groot assortiment, persoonlijke benadering

Lizanne

Wat een top bedrijf, wij hebben onze geboortekaartjes hier besteld. Uiteindelijk waren deze super snel geleverd aan DHL. Zij hebben een fout gemaakt in het sorteercentrum waardoor de kaartjes niet... Wat een top bedrijf, wij hebben onze geboortekaartjes hier besteld. Uiteindelijk waren deze super snel geleverd aan DHL. Zij hebben een fout gemaakt in het sorteercentrum waardoor de kaartjes niet gelijk geleverd werden en het wel 4 dagen kon duren eer het geleverd werd. Na contact te hebben gehad met de klantenservice echt geweldig geholpen. Zij hebben een mail gestuurd naar DHL voor meer uitleg waar het fout is gegaan en als ze dezelfde dag nog geen antwoord hadden gehad zouden ze op hun eigen kosten opnieuw bestellen en opsturen! Echt top geregeld!

Geweldige klantenservice

Marloes

Uitstekende service en kaartje kunnen maken precies zoals we zochten/wilden.

Ontwerpservice om kaartje helemaal naar je eigen hand te maken.

Iets specialer kaartje is direct veel duurder en bij extra's bij te bestellen mis ik een mooie houten naam/geboorte slinger als keuze.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Hi Marloes,
Bedankt voor je mooie review en waardevolle tip!
We zullen het binnen ons team bespreken. :)
Met vriendelijke groeten,
Mireille
Hippe-geboortekaartjes

F

Laura

Goede ervaring, fijne duidelijke service, mooie verzend pakketjes met leuke en handige extra's.

Snel contact en duidelijk overleg

Betere hulp lijnen bij de zelfmaak labels, wellicht duidelijke lijnen die je zelf in en uit kunt schakelen.

Reactie Hippe-Geboortekaartjes.nl:

Beste Laura,
Bedankt voor je mooie review!
Ik lees je verbeterpunt over het zelf maken van labels. We zullen dit zeker meenemen!
Weet dat onze klantenservice ook graag voor je klaar...
Beste Laura,
Bedankt voor je mooie review!
Weet dat onze klantenservice ook graag voor je klaar staat om te helpen met de opmaak.:)
Met vriendelijke groeten,
Mireille
Hippe - Geboortekaartjes

Fieke

De kaartjes waren vrij snel binnen alleen het bord duurde bijna een week dat vond ik wel jammer

Veel keus