9.5/10
9.7/10
9.5/10

Latoya Havenaar

Onze geboortekaartjes besteld. Wij zijn dik tevreden. Duidelijke website, veel mogelijkheden en snelle service. Ik kan het iedereen aanbevelen!

Veel mogelijkheden en snelle service.

De eerste keer kaartjes besteld. Ruime keuze en snel geleverd

Prima webshop, gebruiksvriendelijk, keuze in overvloed, snelle levering

gebruiksvriendelijk, keuze in overvloed, snelle levering

Nvt

Carola

Hele goede communicatie! Super fijn!
Ook goede hulp en snelle reacties.

Zie hierboven

De kleine kaartjes waren op de rand niet allemaal even netjes afgewerkt.

S.gros

Leuke ontwerpen en erg snelle service.. alles prima naar wens geleverd. Kortom top!

Goede website om zelf de kaartjes aan te passen. Werkt simpel en snel.

Proefkaart met alle mogelijke papiersoorten en envelop soorten meegeleverd. Zo was het makkelijk om de goede keus te maken.. en dat alles voor maar 1 euro

Mariel Veen

We hebben onze mooie trouwkaarten besteld bij hipDesign. Deze hebben we helemaal aangepast naar onze eigen wensen. Het resultaat was een prachtige kaart en veel plezier!

Snelle levering, veel keuze, mooi resultaat!

We hebben ook naamkaartjes besteld. De namen moest ik 1 voor 1 invoeren en opslaan, daardoor duurde het erg lang. Ook waren ze in verhouding best prijzig.

Geboortekaartjes van onze zoon hier besteld. Zeer gemakkelijk het kaartje aangepast naar onze wens. Mooie kwaliteit en snelle levering. Ronduit super!

Proefdruk is makkelijk en snel. Handig dat je de proefkaart op kan slaan in een eigen collectie.

Erg leuk en prettig bedrijf, met mooie en moderne kaartjes! Fijne site om mee te werken, de communicatie verloopt goed en de levering van de kaartjes (thuis) wordt leuk gedaan.

De de kaartjes en vooral de proefdrukken worden erg leuk aangeboden. Maakt het extra speciaal!
En super dat er ook in het weekend gedrukt kan worden waardoor je de kaartjes heel snel ontvangt.

De online tool om de kaartjes te maken kan misschien nog iets gebruiksvriendelijker. Zo miste ik een 'terug' knop voor als je een handeling ongedaan wil maken.

Fijne website, makkelijk in gebruike en fijne communicatie.

Gebruiksgemak website

Meer kraftpapier:-)

Prima website

Zeer goede uitleg en informatie na telefonisch overleg