9.5/10
9.7/10
9.5/10

r.a van 't Verlaat

Fijn bedrijf, Snelle levering en een snelle reactie op de mailing

Snelle levering en snelle reactie op het contact via de mail.
Heerlijk dat je later nog extra kaartjes kan bestellen

Misschien een uitbreiding van jullie optie's. Het zou fijn dat je ook gelijk adres stickers en/of postzegels kon bestellen erbij.
Zodat je alles van 1 webwinkel hebt

Nadia VG

Zeer goed, enkel 1 verbeterpuntje, maar dat kan ook aan mezelf liggen.

Het enige jammere is dat de instellingen van mijn proefdruk niet 'onthouden' werden, waardoor ik een andere papiersoort aanklikte dan degene van mijn proefdruk (ik was ervan overtuigd dat ik satijnglans gekozen had, de proefdruk was supermooi) Achteraf blijkt dat de proefdruk parelmoer was.
Omdat ik dat vreesde, vroeg ik om mijn proefdruk op te slagen na het aanmaken van een account. Maar je moet dus al je keuzes opnieuw ingeven en zo gebeuren zulke vergissingen.
Ik was dus wel zeer teleurgesteld door deze vergissing maar het was mijn vergissing en mijn tijd was op, dus kon ik er weinig tegenin brengen.
Vandaar maar 3 sterren voor het 'bestelgemak', anders dik 5 hoor.

Eveline Jansen

Zeer tevreden van de uitnodigingen

Jan

Zeer snelle en correcte levering

snelle levering en duidelijke web pagina

Top bedrijf. Snelle en correcte afwikkeling qua proefdruk en daarna definitieve bestelling van de kaarten.

De website is heel overzichtelijk en het zelf aanpassen van de lay-out qua tekst en plaatsen foto's is echt super makkelijk.

Tanja Robaert

Dik tevreden !!!!

Eenvoudig online te maken en een supersnelle levering. Kwaliteit top!

geen enkel

Raj

De kaartjes waren veilig aangekomen.
Ik wou even laten weten dat ik die mega prachtig vond. Die zijn super goed afgedrukt en ze zijn zo mooi om naar te kijken. 😀

Super...

Genoeg keuze en mogelijkheden om de kaart aan te passen naar eigen wensen, zonder extra kosten. Programma is fijn en duidelijk in gebruik. Snelle levering.

Proefdruk tegen gereduceerd tarief. Snelle levering.

Op sommige kaarten staan grijze strepen (door afdrukken veroorzaakt). Het is jammer dat daardoor de kwaliteit niet 100% gewaarborgd is. Daarnaast was bij laatste levering de doos beschadigd, maar dit kan ook door vervoersbedrijf komen.

Reactie hipDesign:

Beste Anoniem,

Dank je voor je eerlijke review!

Wat balen dat je kaarten hebt gekregen met strepen erin... dat is zeker niet de bedoeling. Sorry hiervoor.
Naar aanleiding van je review heb ik contact gezocht, en aangeboden om hier vervangende kaarten voor na te sturen. Tot op heden heb ik nog geen reactie van je ontvangen; mocht je hiervan gebruik willen maken dan hoor ik het graag!

Onze pakketten worden in de drukkerij in elkaar gezet en verstuurd. Deze hoort onbeschadigd aan te komen. Heel vervelend dat het toch is beschadigd, misschien is dit in de postbezorging gebeurd, maar zo willen we natuurlijk onze kaartjes niet presenteren. :-)

Verder wil ik je veel succes en plezier wensen met alle voorbereidingen voor jullie dag, en als wij iets kunnen betekenen hoor ik het graag!

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign

M. Hovestad

Helaas verliep de eerste bestelling niet helemaal goed waardoor wij een verkeerde druk hebben ontvangen. Dit probleem was ontzettend snel opgelost na een hele goede service van team Hipdesign! Ze...

Fijne website, overzichtelijk en een fijn programma om zelf kaarten samen te stellen.
Hele goede klantenservice, vriendelijk en goed bereikbaar.
Lossen problemen snel en goed op.
Denken met je mee.

Geen!

Pascal

Goede en snelle service!

Ik werd er op gewezen dat ik iets met een hoofdletter had, wat eigenlijk niet hoorde...goed opgemerkt!