9.5/10
9.7/10
9.5/10

Kaartjes snel besteld en bezorgd. Verkeerde keus gemaakt qua kleur enveloppen. Na mail contact kwam de oplossing. Verkeerde enveloppen terug en toezending van nieuwe enveloppen en dat binnen korte...

snel en adequaat reageren en met oplossing komen.

Top service!

Gemakkelijk in gebruik

Heidi

Complimenten! Helemaal blij met de ontwerpservice en bovendien de snelle levering.

Onze ervaring bij het zelf maken van een geboortekaartje is zeer goed.
De klantenservice is erg fijn en behulpzaam. Er wordt goed uitleg gegeven bij vragen. En het contact via de mail met...

Persoonlijk contact en behulpzaamheid!

Annet Visser

Bijzonder aangenaam.
Even gebeld voor nadere info mbt levering. Vandaag besteld morgen in huis, dat klopte dus precies.
Keurig verpakt, goede kwaliteit van de kaartjes qua kleur,...

Prima telefonisch contact. Aanbod om te helpen bij bestellen, als het mezelf niet mocht lukken. Niet nodig dus, maar toch..

Zou het niet weten

Marissa van Hasenbroek

Onze geboortekaartjes besteld voor onze tweede dochter.

Leuke, hippe kaartjes. Dit je nog persoonlijker kan maken.

*Telefonisch contact gehad. Werd opgenomen met alleen een naam ipv, de bedrijfsnaam erbij te noemen.
* foto plaatsen in een kaart. Een zoom functie, moest nu een nieuwe foto maken en er in plaatsen.
* voordat de kaartjes gedrukt worden een laatste blik van jullie er op werpen om schoonheidsfoutjes te voorkomen.

Goede ervaring.

Leuke variërende kaarten. En voor ieder wat wils. Ook leuk om ze aan te kunnen passen

Bij de uitnodigen voor een verjaardag mis ik de symbool van een envelop.

Herinckx

Is uitstekend, kan mij geen beter bedrijf voorstellen. Het is perfect verlopen en de bestelling is zoals voorgesteld. Heb geen enkel slechte beoordeling.

Hippe site met mooie ontwerpen