9.5/10
9.7/10
9.5/10

Top snelle service leuk dat je alles kan personaliseren. Niet duur mooie prijzen. Strooien ook niet met kortingen maar zijn transparant netjes

Transparant snelle reacties

Enveloppen vind ik vrij aan de prijs. Die heb ik apart voor meer dan de helft van de prijs aangeschaft!

Fan-tas-tisch mooie kwaliteit kaarten!

het bestellen van de kaarten via de website is momenteel erg omslachtig, maar ik begreep dat hieraan wordt gewerkt.

Fanny

Geweldig, allemaal helemaal naar wens. Ook adreslabels laten maken, deze snel en netjes gemaakt. Niks op aan te merken!

Snelle levering, goede en persoonlijke communicatie via de mail.

Pauline

Goede service, topkwaliteit en hip!

Helaas de verkeerde maat enveloppen vooraf besteld. Gelukkig was ruilen geen probleem.

Fantastisch, Verfrissend, Hip!

Uitgebreide keuzemogelijkheden

Tip: Ga zo door en blijf Hip!

M&S

HipDesign heeft voor ons prachtige geboortekaartjes gemaakt. We zijn zeer tevreden over de snelle service en de kwaliteit.

Snelle service en klantgericht

Nvt

Til Sprenger

Ik ben zeer tevreden over het drukwerk van onze gouden bruiloft.Heb alleen maar positieve reacties van mijn gasten gehad.

Klantvriendelijk aan de telefoon.
SNELLE LEVERING.

Geen verbeterpunten.

Snelle, vriendelijke reactie en toen er te weinig enveloppen geleverd waren zijn deze direct nagestuurd.

Vriendelijk en snel.

Bij het bestellen van een aangepast ontwerp, dat alleen per mail besteld kan worden, zou het handig zijn als ik via die weg ook de enveloppen en sluitzegels kan bestellen. Handiger dan dat ik dat apart moet doen via de webshop.

Snelle levering en goede service.

Snelle service

Ashley van der werf

Prima service, alleen sommige kaarten waren beschadigd& had 2 aparte bestellingen die door elkaar heen zaten dag & avond gast kaarten door elkaar heen

Snelle levering, leuk presentje ( verjaardagskaarten )

Sommigen kaarten waren beschadigd dat vond ik wel zonde