Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Matanne

Trouwkaarten besteld om deze site.

-Kaarten zijn gemakkelijk zelf te bewerken op de site
- Snelle levering
- Bij je eerste proefdruk krijg je mooie sets kaartjes met de verkrijgbare kleuren enveloppen en papiersoorten.
- Super goede, snelle klantenservice!!
De eerste set kaarten viel anders uit dan de proefdrukken, na een telefoontje netjes binnen 2 dagen gratis een nieuwe set kaarten ontvangen die perfect in orde waren

Je kunt maar 1x voor €1,- een proefdruk bestellen daarna betaal je de prijs van de kaart.

Mooie kaartjes en snelle levering.
Bewerken op de iPad werkt niet handig op.

Snelle levering en mooie kwaliteit

IPad vriendelijk maken.

Mooie geboorte kaartje besteld met hele mooie licht blauwe enveloppen en stickers.

Snel geleverd en heel mooi papier pressies zoals wij het wilde.

Alleen heel jammer dat jullie de kaarten niet na kijken op spelfouten na we ze verstuurd hadden kwamen we der achter dat knuffelen verkeerd gespeld stond (kunffelen) het was een standaard tekst dus ook stom van ons maar daar hebben wij nooit op gelet!

Reactie hipDesign:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat er een spelfout zit in je ontvangen geboortekaartjes. Helaas hebben we de spelfout bij het controleren over het hoofd gezien. Dat spijt ons. Inmiddels hebben we hier per mail contact over gehad. De standaard tekst op het kaartje hebben we aangepast. De kaarten hebben we opnieuw laten drukken en versturen. Dan wens ik je nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie kleine schat!

Hartelijke groet,

Pieter - serviceteam Hipdesign

Tonke van de Ven

Mooi ontwerp, betaalbaar en snelle levering

Sabrine

Super assortiment aan kaarten. Ook wanneer je iets vindt waar je toch iets anders aan wilt is dat snel en gemakkelijk zelf aan te passen!

Je kaartje personaliseren en aanpassen in design is echt super!
Snel & mooi geleverd!

Trouwuitnodigingen besteld

Na mail meteen een antwoord ontvangen met een voorstel.
Zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde product!
Mijn schoonmoeder heeft een reclamebureau en vond het ook zeer kwalitatieve producten!

Mary

Prima ervaring! Ik ga hier zeker weer gebruik van maken!

Ik vond het lastig om teksten op twee pagina`s naast elkaar mooi uit te lijnen. Dat was niet goed zichtbaar.
Daarnaast is het niet mogelijk om binnen een blok tekst een woord dik te drukken omdat dan het hele blok meegenomen wordt. Dan moet er worden geschoven en wordt netjes uitlijnen weer lastig.

Geweldige service! Laatste details van ons eigen ontworpen kaartje telefonisch afgerond. Er wordt meegedacht en snel gehandeld. Aanrader!

Punctueel, modern, snelle levering

Marloes Brinkman

Hartstikke mooie kaart ontworpen. Erg tevreden met het resultaat.
Leuke manier van verpakken. Als je de doos opent zie je gelijk je kaart.

Mooie manier van verpakken. Een kaart bovenop geshowd. Bij verder uitpakken van de doos is de rest netjes verpakt in papier.

Coeymans Georges

Makkelijke toegankelijke site, snelle service en levering.

Snelheid van levering.