Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Top service en erg leuke kaartjes

Goede en snelle service/levering

Erg mooie kaartjes die je zelf kan aanpassen naar je eigen wensen. Leveringstijd is top! Woon in België en had de dag erna al mijn uitnodigingen al!

Leveringstijd
Keuzemogelijkheden bij het ontwerpen

Prima service! Mooi drukwerk. Netjes op tijd geleverd

Alles kan online

De lettergrootte niet met formaat kaart mee laten wijzigen nu had ik doordat ik een kleiner kaartje hebbgekozen een kleiner lettertype. Of een melding maken dat het lettertype dan ook kleiner wordt

Snel geleverd goede kwaliteit en je kunt zelf de kaartjes aanpassen

Erg snelle levering

Hans

Een bedrijf waar ik mijn eigen ontwerp geboortekaartje op een gemakkekijke manier kon overbrengen

Makkelijke keuze uit bv papier enz. Mooie manier, en niet duur, om een proefdruk te laten naken

Wilma Hermans - van der Linden

Topservice! De rouwkaarten die ik heb ontworpen na het overlijden van mijn moeder zijn prachtig geworden. Via het xlsbestand adressen aangeleverd en deze werden met hetzelfde bloemendecor als op de...

Goed overleg. Er werd goed geluisterd. Ook de gebruikte foto die nog groot werd afgedrukt voor in een fotolijst (in dezelfde tinten) is prachtig!

Lianne

Snelle levering, goede kwaliteit kaarten. Zeker een aanrader!

Snelle levering, veel design mogelijkheden, makkelijk om eigen design te maken, mooie kwaliteit kaarten.

Marion

We hebben geboortekaartjes besteld, eigen ontwerp. Hipdesign biedt de mogelijkheid om op je eigen creatieve wijze je kaart vorm te geven.

ik zag nog een foutje in mijn kaart , nadat ik het besteld. Na telefonisch contact met een zeer vriendelijke medewerker kon de bestelling geannuleerd. Diezelfde dag nog had ik de bestelkosten weer op mijn rekening gestort gekregen. Nadat ik de fout had hersteld waren de kaarten de volgende dag al binnen. Kortom super service!

Heel duidelijke website

Fijn dat er extra verjaardagskaarten in de bestelling zaten

Nathalie

Bestelling was extra,snel buj ons thuistoegekomen, het waren onze trouwjltnodigingen.
Eens doos open waren zowel kaarten alsook de enveloppen waren heel goed verpakt

Gemakkelij, snel

Meer soorten kaartjes