9.5/10

Annette Pelster

Geweldig. Ik had 1 kaart te weinig gekregen en er werden er direct 3 opgestuurd.

Joor

Een hele prettige ervaring! Duidelijke website en hele snelle levering.

Aanbod, snelle levering

Bewerkingsprogramma nog iets uitgebreider

Zeer snelle levering (ondanks de drukke periode met de feestdagen). Zeer tevreden over de bestelde geboortekaarten.

Overzichtelijke website
Makkelijk te hanteren

Via gebruik van mobiele telefoon werkte het doorgeven van wijzigingen op de kaart niet altijd.

Richard lussenburg

Geweldig

Het zelf ontwerpen is makkelijk en duidelijk. Type kaartjes die je kunt bestellen zijn geweldig.

Snelle levering!

Ik kan iedereen die een mooi...

Overzichtelijk en zeer makkelijk in gebruik

Heel mooi kaartje! Super tevreden

Levertijd

Marjon

Prima !

Ik werd gemaild of het klopte dat de ene tekst in een andere lettertype en kleur moest dan de andere stuk tekst. Dat verschilde. Ik had het wel Express gedaan maar Marleen viel het wel op en attendeerde mij daarop !
En werken met de kerst. Niet verwacht. Daardoor waren de Kaarten eerder dan we zelf hadden bedacht.

Ik heb helemaal zelf de kaart ontworpen. Wat ik miste is het zelf kunnen beslissen van de kleur van het plaatje. Bijvoorbeeld de boom was zwart maar ik wilde een bruine boom.
Ik heb ook tekst vakken gemaakt maar vond wel lastig te beoordelen of ze goed onder elkaar stonden. Of je moet complete tekst typen maar torn kon ik niet spelen met de lettertype en waar ik een gedeelte van de tekst wilde hebben. Of ik dat links in het midden of rechts wilde.
Een controle iets of alle tekst in dezelfde lettertype staat.

Top

Goede service en hulp!

Pieter Busman

Zeer goede ervaring! Ik had een fout gemaakt in de tekst op het kaartje en Hipdesign heeft mij kosteloos nieuwe kaartjes toegestuurd!

Heldere website en veel mogelijkheden om de kaartjes nog naar eigen inzicht aan te passen..

M.Koorneef

Snelle levering en goede service!

In alle commotie/emotie verkeerd geboorte gewicht op het kaartje gedrukt. Na aangeven bij Hipdesign kregen wij een korting van 60% op een herbestelling, super service! ( bedrag moet nog wel teruggestort worden )

Reactie hipDesign:

Beste M. Koorneef,

Bedankt voor uw positieve review en complimenten!
Ik zie inderdaad dat wij de korting nog niet hadden teruggestort, mijn excuses. Zojuist heb ik het bedrag bij u teruggestort, dit is binnen een paar dagen zichtbaar op uw rekening.

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign