9.5/10

Apj van rooij

Wij zij zeer tevreden over onze besteling

Prima site
heel betaalbaar!

Mooie kwaliteit en snelle service

Het zou handig zijn als je bij het aanklikken van text op een voorbeeld kaart kunt zien wat het lettertype is. Ook lukt t niet altijd om text te verwijderen of aan te passen en is het onduidelijk waar dit door komt

Joni Heylens

Super tevreden! Heel veel keuze uit verschillende kaartjes en makkelijk om helemaal aan eigen smaak aan te passen om zo toch een uniek kaartje te hebben. Top service ook, ik was heel blij dat ik zo...

Veel keuze, veel personaliseringsmogelijkheden, snelle en goede service

Ik wou graag een kroontje op mijn geboortekaartjes zetten voor de geboorte van ons "klein prinsje" maar dat zat er spijtig genoeg niet bij in de stempels die je op de kaartjes kon zetten. Ik heb uiteindelijk een kaartje gevonden waar al een kroontje op stond.
Bij de levering van de kaartjes stond in de mail stond "levering vandaag tussen 8u30 en 21u30", een iets beter inschatting van het leveringsuur was handig geweest. De mail kwam denk ik wel van postNL dus ik weet niet of jullie hier zelf iets aan kunnen doen.

Super! Bij de aanvraag voor de bestelling, is het papiersoort waarschijnlijk versprongen waardoor de kaartjes op het verkeerde papier waren gedrukt. Na één telefoontje werd meteen toegezegd dat we...

Zie bovenstaande. Ze denken in ieder geval mee!

Lizzy

Via het rondkijken op internet op deze site terecht gekomen en meteen enthousiast over de mooie geboortekaartjes. Het aanpassen van de kaartjes ging erg makkelijk. De service is top!

Service. Toen ik twijfelde over het kaartje ben ik snel en goed geholpen.

Heb ik niet.

Prima sevice en snelle levering! Als erg prettig ervaren! Erg blij met het resultaat voor ons kleine pasgeboren meisje!

Leuke en handige site. Gebruiksvriendelijk

Leuk om zelf creatie te maken.
Leuke voorbeelden
Gebruiksvriendelijk

Pdf kunnen maken van het kaartje, zodat we het eventueel ook naar kennissen kunnen sturen die verder weg van ons staan.

Janet

Goede ervaring. Snelle levering, fijne website, mooie kaartjes. Helemaal top!

Snelle levering. Goede kwaliteit papier en drukwerk.

Hilde Stoffels

Super tevreden!
J

De manier waarop gereageerd werd op vragen, super snel en vriendelijk! Echt heel prettig!

Nvt

Stefanie kemp

Snel, kwaliteit en mooi resultaat