9.5/10
9.7/10
9.5/10

Helma

Kaartjes voor een save-the-date besteld. Netjes eerst een proefdruk ontvangen en daarna de kaartjes besteld, super snelle en keurig verpakte levering met ook nog een extraatje

Guusje

Snel en netjes

Corrie sijm

Niet zo goed een minuut over tien had ik contakt via de telefoon en alle kaartjes waren betrekkelijk al uit verkocht hoe kan dat we hebben kaartjes hoor maat niet die wij wilde

Meer keus in plaatsen

Reactie hipDesign:

Beste Corrie,

Bedankt voor je eerlijke review.
Wat jammer dat je zo'n nare ervaring hebt opgedaan met onze webshop, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Dat spijt me.

Ik kan uit je review alleen niet goed opmaken wat er mis was.
Onze ontwerpen kunnen namelijk eindeloos worden gedrukt, ze zijn nooit 'uitverkocht'.

Nu heb ik een week geleden contact met je gezocht om dit na te gaan, hier heb ik nog geen reactie op mogen ontvangen. Ik hoor het natuurlijk graag! Misschien kunnen we nog iets voor je betekenen.

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam HipDesign

Ilse Neyrinck

Wij hebben eerst een proefdrukje laten maken en na een kleine aanpassing onze Save the Date kaartjes laten printen.

Persoonlijk, modern, proefdrukje heel goed verzorg, extraatjes bij zending oa staaltjes van papiersoorten en envelopkleurtjes maken kiezen makkelijker

Gho.....niet echt

Kaarten zien er heel goed goed uit.

Misschien alleen handiger om bezorgdatum te laten kiezen ipv verzenddatum

Positief! Snelle en goede service.

Snel en behulpzaam

Goede service, mooie kaartjes, je kunt steeds je vraag stellen via chat en je krijgt snel reactie

goede kwaliteit, service, gemakkelijk programma om zelf je kaartjes te ontwerpen

Hans J.K. Brouwer

Prettig, persoonlijk en snel!

Persoonlijk contact