Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

In 1 woord Super!

Zeer positief! Een echte aanrader!

Michelle Meeks

Zeer professioneel! Het resultaat van de geboortekaartjes was heel mooi en ondanks dat de bestelling naar Londen gestuurd moest worden had ik het produkt snel in huis. Bedankt!

Communicatie met personeel via email. Bovendien een enorm aantal producten beschikbaar van goede kwaliteit.

De kaartjes vielen per stuk duurder uit dan ik aanvankelijk dacht, afgaande op het prijsoverzicht.

Lisa

Persoonlijk, veel keuze en snelle levering. Zeer tevreden met het geboortekaartje van onze zoon.

Snel en persoonlijk!

Gewoon zo doorgaan!!

Goede website, overzichtelijk en makkelijk om zelf kaarten samen te stellen. Snelle levering.

Alles gekregen wat er beloofd werd, keurig proefdruk ontvangen, waarop ik precies kon zien wat ik nog wilde verbeteren. Na kleine aanpassingen de definitieve bestelling geplaatst. Alles op prachtig...

Ik vind de geboden mogelijkheden tot aanpassen van de standaard kaarten heel goed werken.

Bij de kaart die ik heb aangepast, stond er een cirkeltje om een cijfer heen, het duurde even voor ik doorhad dat dit geen eigenschap van het cijfer was, maar een los element dat je erbij kunt plaatsen.
Leg bij dit soort kaarten graag even uit dat omcirkeling van cijfers een los te plaatsen laagje is, en niet een eigenschap van het cijfer zelf (uiteindelijk heus wel gevonden natuurlijk).

Zeer snelle service. Zeer tevreden!

Snelle levering, mooie kwaliteit.

M van der burg

Makkelijk in kaarten te maken geheel baar eigen wens.. en snelle levering..

Je kan kaarten maken geheel baar eigen smaak

Goede ervaring. Snelle en nette levering.

Snel en netjes

Vervecken greet

Zeer snelle levering na goedkeuring proekafdruk . Daags nadien was alles correct geleverd .

Spijtig dat het lang duurde voor de proefafdruk thuis aankwam .