9.5/10

Super veel keus uit soorten design en daarna gemakkelijk naar eigen zin te maken. We hadden de kaarten de volgende dag al in huis en super verpakt. Zeker een aanrader!’

Vond het fijn dat ik het kaartje van te voren kon ontwerpen en op kon slaan. Zo hoefde ik later alleen nog maar het gewicht enz toe te voegen en te bestellen.

Wij hebben uitnodigingskaarten besteld

Eerst een voorbeeld sturen

Perry

Trouwkaarten besteld voor 18:00 uur, volgende dag geleverd. Op zondag nabestelling gedaan en op maandag in huis.

Goede duidelijke website, snelle levering en dat alles voor een prima prijs.

Uitstekend

Veel opties voor eigen ontwerp. Kwaliteit als beloofd.

Nvt

Natasja van der Sande

Erg mooie kaartjes en goeie kwaliteit. Bi je proefdruk. Krijg ?? ook kaartjes van de storten papier en kleuren envelop. Helaas heb ik door een fout nadat ik alles al had besteld nieuwe moeten...

Fijn dat ?? eerst een proefdruk kan bestellen en daarbij ook de verschillende papiersoorten en de kleuren evenlop je erbij krijgt. Zodat ?? beter het verschil kan zien

Even checken voor het verzenden /printen. Of de datum klopt. Ik snap dat ?? dat niet altijd kan weten. Maar als ik op 11-10-17 iets bestel met als uitnodiging datum 12-10-17. Het hoog waarschijnlijk niet goed is.

Myrthe

Prachte kaartjes, prima kwaliteit papier. Ontzettend snelle service. De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Op de site heel veel leuke kaarten, alleen het bewerken van de kaarten werkt niet optimaal. De 3e keuze werkt alles mee.

Voldoende informatie over de bestelwikze, levertijd

Mijn ervaring is geweldig

Alles is heel duidelijk en dat je een proef druk kan krijgen en dan ook nog snel in huis heel goed

Super snelle service!

Service ?

Het bewerkprogramma werkt niet altijd goed mee

Handig programma. Eenvoudig in gebruik. Duidelijke communicatie en de kaarten kwamen snel en keurig verpakt aan. Ik heb kleine foto’s geïntegreerd in mijn ontwerp. Het voorbeeld op scherm leek iets...

De bestelling kwam uitstekend verzorgd aan. Keurig en met zorg verpakt. Een persoonlijk bericht van het team ingesloten.

Zoals hierboven al vermeld zou ik bij een volgend gebruik over een iets uitgebreider toolpakket willen beschikken.
Misschien zou een uitleg met voorbeelden bij de verschillende stappen handig zijn. Korte tutorials in de vorm van filmpjes bijvoorbeeld.