9.5/10

Aranya

Goede indruk! Had wel wat pech met de enveloppen maar ik zou nog steeds dit bedrijf aanraden.

Snelle levering, mooie kwaliteit kaarten. Ook leuk pakketje bij de proefdruk. Goede presentatie van de pakketjes.

Helaas had ik de ervaring dat ik 2x een verkeerde kleur envelop had ontvangen. Er werd wel snel op gereageerd maar het was misschien leuk geweest om een aanbieding te krijgen op volgende proefdruk gratis of iets dergelijks.

Hele goede service en snelle levering van de bestelling. Er was iets mis gegaan met de foto op onze kaart maar hier werd ontzettend begripvol op gereageerd en we kregen een nieuwe herdruk nadat ze...

Franka de Valk

Top service met mooie kwaliteit kaarten en ruime keuze

Mooie overzichtelijke site!!! Ruime keuze en mooie materialen! Leuke levering met papiersoorten zo makkelijk om te kiezen

Website op mobiel soms lastig

Super veel keus uit soorten design en daarna gemakkelijk naar eigen zin te maken. We hadden de kaarten de volgende dag al in huis en super verpakt. Zeker een aanrader!’

Vond het fijn dat ik het kaartje van te voren kon ontwerpen en op kon slaan. Zo hoefde ik later alleen nog maar het gewicht enz toe te voegen en te bestellen.

Wij hebben uitnodigingskaarten besteld

Eerst een voorbeeld sturen

Perry

Trouwkaarten besteld voor 18:00 uur, volgende dag geleverd. Op zondag nabestelling gedaan en op maandag in huis.

Goede duidelijke website, snelle levering en dat alles voor een prima prijs.

Uitstekend

Veel opties voor eigen ontwerp. Kwaliteit als beloofd.

Nvt

Natasja van der Sande

Erg mooie kaartjes en goeie kwaliteit. Bi je proefdruk. Krijg ?? ook kaartjes van de storten papier en kleuren envelop. Helaas heb ik door een fout nadat ik alles al had besteld nieuwe moeten...

Fijn dat ?? eerst een proefdruk kan bestellen en daarbij ook de verschillende papiersoorten en de kleuren evenlop je erbij krijgt. Zodat ?? beter het verschil kan zien

Even checken voor het verzenden /printen. Of de datum klopt. Ik snap dat ?? dat niet altijd kan weten. Maar als ik op 11-10-17 iets bestel met als uitnodiging datum 12-10-17. Het hoog waarschijnlijk niet goed is.

Myrthe

Prachte kaartjes, prima kwaliteit papier. Ontzettend snelle service. De ene dag besteld, de volgende dag in huis.

Op de site heel veel leuke kaarten, alleen het bewerken van de kaarten werkt niet optimaal. De 3e keuze werkt alles mee.

Voldoende informatie over de bestelwikze, levertijd