Je aankoop wordt beschermd

9.5/10

Snel en correct geleverd.

Foto vervangen voor een andere foto gaf problemen. Misschien dat dit op een andere manier kan?

Goed. Vriendelijke service via mail en post! Leuk dat er een felicitatie kaartje gestuurd werd.

Makkelijk programma om te bewerken. Leuke opties van afbeeldingen, achtergronden etc.
Fijn dat er bij de proefdruk voorbeelden zitten van enveloppen en type karton.

Kleine tip: Als het mogelijk is zou het fijn zijn om voor 20.00u besteld, morgen in huis te hebben.

Zeer positief! Mooie kaartjes, makkelijk te bewerken en goede service!

Snelle bezorging van alle bestellingen! Fijn dat ze ook meedenken en advies geven over het ontwerp.

Na afloop van bestelling kwamen we erachter dat je ook je eigen huisdier had kunnen laten tekenen. Jammer dat we dit niet eerder wisten, we hebben dit niet gelezen op de website.

An Felix

Zelf kaarten ontworpen. Kwart voor 6 's middags besteld, volgende dag in huis!

Snelheid en verzorging levering.

Super service! Ik bleek de verkeerde papiersoort te hebben geselecteerd voor de geboortekaartjes van mijn dochter. Na telefonisch contact met Hipdesign werd mij een mooie korting aangeboden voor een...

Spies

Zeer goede service

Het bewerkingsprogramma zou wat mij betreft verbeterd kunnen worden

Marlies

Door de hoeveelheid keuze en klantvriendelijkheid zeker een aanrader

Persoonlijke contact, bereikbaarheid en meedenken met de klant

Online bewerkingsprogramma van de kaarten zou net iets makkelijker kunnen zijn, het is even zoeken naar hoe makkelijk tekstvak toe te voegen en de juiste font/fontsize te gebruiken

Een tevreden klant

HipDesign zegt alles al. Smaakvol en leuke keuze voor het geboortekaartje van onze zoon. De website is goed, snel overzichtelijk en duidelijk. Je kunt genoeg zelf kiezen en toevoegen. Proefdruk...

Helder en klantgericht en super service. Heel attent cadeautje in de vorm van een mini poster.

Misschien als tip om meer proefdrukjes gratis te doen?

Mooie designs

Prijzig

Prima, fijn geholpen!

Ik ben nog wel steeds in gevecht met jullie antwoordnummer om de verkeerde enveloppen terug te sturen.