9.5/10
9.7/10
9.5/10

Zeer goed, zeker dienst na verkoop was super als ik vragen/opmerkingen had.

Zeer gebruiksvriendelijke website en programma om de kaartjes te creëren.

Levering was +/- een week. Niet zo praktisch denk ik dan bij bijvoorbeeld bestelling geboortekaartjes.

Reactie hipDesign:

Beste Anoniem,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat de bezorging van je bestelling er zo lang over heeft gedaan. We hebben je bestelling op tijd gedrukt en verzonden. Helaas is er bij de postbezorging vertraging ontstaan.

Inmiddels hebben we hier per mail contact over gehad. Fijn dat je aangeeft erg tevreden te zijn over je ontvangen kaarten en over onze geboden service.

Je feedback/klacht hebben we doorgegeven aan Post.NL.

Rest me jullie een mooie trouwdag toe te wensen!

Hartelijke groet,

Pieter - serviceteam Hipdesign

Ik heb dit bedrijf gekozen van alle anderen mede door het mooie zelfontworpen geboortekaartje dat ik van mijn neef ontving van de geboorte van hun dochtertje ! Dat bewuste geboortekaartje is via...

Mooie voorbeelden als inspiratie bron

Zou heel graag nadat een keuze is gemaakt, meteen een overzicht van de kosten willen zien. En daarna indien gewenst makkelijker een andere keuze willen maken ook met overzicht van de kosten. En daarna de definitieve keuze bestellen.

Prettig!

Duidelijk aangegeven wat de mogelijkheden zijn..

Alles verloopt perfect van levering proefdruk tot grote levering. Wij zijn heel tevreden

mincha

Prima, keurig geholpen.

duidelijke site. makkelijk te bewerken.

ga zo door.

Venema

Snelle service, zeer goede kwaliteit!

Volgende dag in huis

Website is duidelijk en overzichtelijk , klantenservice is behulpzaam en vriendelijk

Makkelijk programma om kaarten te ontwerpen

Nvt

Prima ontwerpen. Prettig om je eigen ontwerp te aken. Genoeg keuze

Snelle service. Veel keuze. De kaart zag er erg netjes uit!!

niet

Hele snelle levering. Vele opties en vriendelijke contacten. Heel leuk dat we nog een paar verjaardagskaarten kregen als cadeau bij onze bestelling.