Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Evelyne

Super!

Beste Evelyne,
Bedankt voor je mooie review, fijn om te horen dat je zo tevreden bent,
en heel veel geluk samen gewenst!
Carla
Team Made for Moments

Jolijn

Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Made for moments! Bedrukkingen waren in het echt veel mooier dan dat het er al uitzag online! Ook hele goede klantenservice die snel reageert en goed... Ik heb een zeer goede ervaring gehad met Made for moments! Bedrukkingen waren in het echt veel mooier dan dat het er al uitzag online! Ook hele goede klantenservice die snel reageert en goed meedenken! Zeker een aanrader!

Zeer mooie producten en makkelijk ontwerpen van product

Beste Jolijn,
Bedankt voor je bestelling en prachtige review!
Super om te horen dat je zo tevreden bent over het drukwerk en de klantenservice!
Veel plezier met het versturen van de...
Beste Jolijn,
Bedankt voor je bestelling en prachtige review!
Veel plezier met het versturen van de kaartjes, van harte gefeliciteerd alvast en een heel mooi feest gewenst!
Carla
Team Made for Moments

Christel

alle papiersoorten en envelopleuren in de proefdruk

Annelies

Ik heb onze save the date kaarten besteld via Made for Moments. De mogelijkheid om inspiratie te halen uit de voorbeeldkaarten en de mogelijkheid om je kaart volledig te optimaliseren was enorm fijn.

Heel fijn om een tekstkaart te kunnen bestellen...

Heel fijn om een tekstkaart te kunnen bestellen en bij de levering verschillende stalen te ontvangen zodat je je kaart kan optimaliseren.

Larissa

Heel fijn! Omdat wij toch langer in het ziekenhuis moesten blijven maar ik al de kaartjes had besteld heb ik met ze gemaild en gevraagd of zij de kaartjes nog niet wilde versturen. Zij hebben... Heel fijn! Omdat wij toch langer in het ziekenhuis moesten blijven maar ik al de kaartjes had besteld heb ik met ze gemaild en gevraagd of zij de kaartjes nog niet wilde versturen. Zij hebben gewacht tot ik weer mailde dat ze verstuurd konden worden, enorm fijn! Bedankt voor deze service!

Toni

Veel designs, makkelijke tool, wel duur.

Veel designs, kwaliteit goed

Britt

Fantastisch
Er was een fout gebeurd. We hadden de foute bestelling ontvangen maar dit probleem was binnen de week opgelost. Aan de telefoon en via mail geholpen door zeer vriendelijke mensen. ☺️

Raymond en Daisy

Snelle levering en de kaartjes zagen er perfect uit. Programma om de kaartjes mee aan te passen werkte ook prima trouwens. Was soms wel even stoeien omdat je de letters niet gelijk kreeg met de... Snelle levering en de kaartjes zagen er perfect uit. Programma om de kaartjes mee aan te passen werkte ook prima trouwens. Was soms wel even stoeien omdat je de letters niet gelijk kreeg met de andere letters als je een nieuw tekstvak maakte, maar al met al zijn wij superblij met onze huwelijkskaarten!

Beste Raymond en Daisy,
Bedankt voor jullie mooie review en feedback! Fijn te horen dat jullie super blij zijn met jullie huwelijkskaarten.
Weet dat we graag voor jullie klaarstaan, voor nu...
Beste Raymond en Daisy,
Weet dat we graag voor jullie klaarstaan, voor nu een liefdevolle dag toegewenst.
Sofieke
Made for Moments

Karen

Geboortekaartje

Levering, keuze , materiaal enz

P

We hebben de service als erg prettig ervaren!!

er was iets fout gegaan in onze bestelling, bij telefonisch contact werd er meegedacht hoe op te lossen
en alles is naar alle tevredenheid opgelost, waarvoor nogmaals dank

Beste P,
Wat goed te vernemen dat je onze service als fijn hebt ervaren. Leuk dat je dit middels een review wil delen.
Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!
Met...
Beste P,
Ook in de toekomst staan we graag weer voor je klaar!
Sofieke
Made for Moments