9.5/10

Fijne ervaring.

Mooie kaartjes. Fijn dat er bij de proefdruk proefpapier mee verzonden wordt.

Geen tips.

Mijn ervaringen zijn heel goed. We kregen snel een proefdruk met voorbeeldkaartjes erbij van andere mogelijkheden, ook warden de uitnodigingen snel geleverd.

Er was een problem met de levering, waarbij het probleem waarschijnlijk niet bij HipDesign lag, toch hebben zij een nieuwe zending opgestuurd. Dat vonden wij geode service. We hebben daardoor toch op tijd nog onze uitnodigingen kunnen versturen.
Daarnaast vonden wij dat er veel mogelijkheden zijn om je eigen draai aan de kaart te geven.

Super bedrijf! Erg klantvriendelijk. Leuke extraatjes bij de bestelling. (Kaarten)

Bij bestellen van proefdruk krijg je kaartjes met verschillende kleuren en soorten papier. Erg fijn om nog te kunnen vergelijken.

Handig voor het zelf ontwerpen van mijn geboortekaartje.

Snel bezorgd, website werkt goed, fijn dat je proefkaartje kunt bestellen.

Klopt de tekst op het kaartje voor het printen. Bij een proefkaartje stond er een type fout in.

Informatie gevraagd over manier van bestellen, prima antwoord ontvangen.
Medewerker heeft geprobeerd om foto te optimaliseren. Goede service en levering.

Meedenkend team.
Snelle levering van de bestelling.

Snelle levering en goede service!

Anja

Al de derde keer kaartjes besteld.....tot volle tevredenheid

Super mooie kwaliteit, snelle levering

Mooi online systeem om je uitnodigingen/ kaarten helemaal naar eigen wens invulling te geven. Er is een grote keus in papiersoort en kleuren enveloppen. Heel mooi dat je bij een proefdruk deze...

Mooie kwaliteit en super snelle levering.

Indien je meerdere verschillende uitnodigingen hebt gemaakt en je wilt deze bestellen was het voor mij onduidelijk hoe ik deze aan mijn bestelling kon toevoegen. Hierdoor heb ik 2 bestellingen moeten plaatsen.
Over de 1e bestelling hoefde ik geen verzendkosten te betalen, maar de 2e bestelling bestond uit minder kaarten waardoor ik daar wel verzendkosten voor heb moeten betalen. Het was beter geweest als ik beide kaarten in 1 bestelling had kunnen plaatsen.

Super goede service

Makkelijke site