Snelle verzending.

Snelle verzending, een kleinigheidje mee gestuurd namens hip en hap. Dat was zeer attent

Eef

Makkelijk te bestellen en goede levering. Netjes ingepakt! Zeker een aanrader :)

Jess Kniest

Ruime selectie, zeer vriendelijk en snel geleverd

Snelle levering en zeer vriendelijk contact

Leuke artikelen .

Prima bedrijf. Reageren snel op je vraag.

Mirjam

Uitstekende service

De voedingskussen die ik had besteld bleek helaas toch niet op voorraad te zijn terwijl op de site stond dat het wel op voorraad was. De informatie op de site klopt dus helaas niet altijd. Verder...

Goede kwaliteit.

Reactie Hip & Hap:

Allereerst bedankt voor je goede feedback!

We vinden het heel vervelend dat de informatie over de voorraad niet klopte. We proberen dit natuurlijk altijd zo goed mogelijk bij te houden, maar soms gaat het helaas wel eens mis.
Gelukkig hadden we wel een andere kleur op voorraad die je wel wilde en konden je bestelling daardoor toch nog snel versturen.

Nogmaals excuses voor het ongemak en hopelijk tot ziens op www.hiphap.nl

Nina

Super fijne en snelle service. Extra pluspunt dat zij een product voorradig hadden wat eigenlijk bijna overal is uitverkocht. Ik ben blij!

Ik was speciciek op zoek naar 1 product, welke dus voorradig was, normaal *zelfs lager dan elders* geprijsd was en diezelfde dag nog verzonden is.

Rebecca

Super! Snelle service. Ik had eerst even contact gezocht over de voorraad en verwachte leverdatum. Super snelle reactie waardoor cadeau op tijd in bezit was.

Reageren snel bij het zoeken van contact. Product is netjes geleverd.