Hip&Chic

Je aankoop wordt beschermd

Linda

Bij me bestelling een mooie kaart met een persoonlijk bericht.
Dat waardeer ik zeer.

De persoonlijke touch bij de bestelling

Mag niet klagen

snellere levering

Ilse

Snelle levering, goed en duidelijk contact via de mail, hoge kwaliteit van kleding.

Zie bovenstaande!
Alles wat bij bestelling goed.

Jammer dat ze niet meer bekend heid hebben ik kwam via van Tilburg mode bij hun terecht om hun jurkje niet meer in maat maat hadden en met knippen en plakken van het artikelnr kwam ik bij jullie. Maar anders nog nooit van gehoord.

Ik heb schoenen besteld waar ik erg tevreden over ben.

Bij een foute levering werd dit heel snel hersteld en kreeg ik de juiste bestelling.

Zeer snelle levering ! overzichtelijke website, ziet er goed uit.

De aftersales en eindoordeel kan ik eigenlijk nog niet geven, omdat ik 1 van de twee jurken teruggestuurd heb, en ik het bedrag nog retour moet ontvangen. De rest was echter prima in orde, dus ik verwacht ook hier geen problemen.

Dee

Dit was mijn eerste bestelling en ervaring met Hip&Chic. Een jurkje, Jas en een broek besteld.
Helaas was de jas uitverkocht, maar dit stond niet op de website vermeld ten tijde van de...

Snelle levering, Snelle terugkoppeling! Klantvriendelijkheid en meedenkend vermogen met de klant. Geweldig!

Sneller de items die uitverkocht zijn ook matchen met die op de website.
Verder geen verbeterpunten.. Ga zo door!

Heel klantvriendelijk, denken goed mee

Klantvriendelijkheid van de medewerkers

Ik vind de wijze waarop producten retour moeten worden gestuurd onduidelijk. Ook zou hét beter zijn dit vooraf tijdens bestelling beter aan te geven.

Ik heb 1 paar schoenen besteld. Sowieso waren ze hier 100 tot 70 euro goedkoper dan bij andere aanbieders (dat maakte mij al heel gelukkig).

Handgeschreven kaartje was super lief! dan voel je je als webshop klant toch echt meer persoonlijk geholpen.

ik kon het pakketje niet zo heel goed tracen, maar dat maakte verder niet heel veel uit want het is goed afgelopen!
Verder vind ik het bij schoenen wel altijd fijn als je ook een model ziet die de schoenen aan heeft bij andere kleren. dan kan je net iets beter inschatten hoe het zal staan.

Rebecca van Essen - van den Barselaar