Hip&Chic

Je aankoop wordt beschermd

Dee

Dit was mijn eerste bestelling en ervaring met Hip&Chic. Een jurkje, Jas en een broek besteld.
Helaas was de jas uitverkocht, maar dit stond niet op de website vermeld ten tijde van de...

Snelle levering, Snelle terugkoppeling! Klantvriendelijkheid en meedenkend vermogen met de klant. Geweldig!

Sneller de items die uitverkocht zijn ook matchen met die op de website.
Verder geen verbeterpunten.. Ga zo door!

Heel klantvriendelijk, denken goed mee

Klantvriendelijkheid van de medewerkers

Ik vind de wijze waarop producten retour moeten worden gestuurd onduidelijk. Ook zou hét beter zijn dit vooraf tijdens bestelling beter aan te geven.

Ik heb 1 paar schoenen besteld. Sowieso waren ze hier 100 tot 70 euro goedkoper dan bij andere aanbieders (dat maakte mij al heel gelukkig).

Handgeschreven kaartje was super lief! dan voel je je als webshop klant toch echt meer persoonlijk geholpen.

ik kon het pakketje niet zo heel goed tracen, maar dat maakte verder niet heel veel uit want het is goed afgelopen!
Verder vind ik het bij schoenen wel altijd fijn als je ook een model ziet die de schoenen aan heeft bij andere kleren. dan kan je net iets beter inschatten hoe het zal staan.

Rebecca van Essen - van den Barselaar

Chantal

Erg tevreden, snelle levering en erg blij met mijn bestelling!

Heel leuk om een persoonlijke noot te ontvangen in de vorm van een kaartje!

Vera

Erg vriendelijk, snelle verzending en een leuke kaart erbij. Hartelijk dank!

Vriendelijkheid en efficientie

Snelle leveringa

Leuke spulletjes, snelle levering en overzichtelijk.

Ik heb zon maxi jurk besteld. Alleen had er 2 op het oog, helaas was die andere jurk niet in de aanbieding, dus heb het bij 1 jurk gelaten en wat ik ook heel jammer vondt dat die ene jurk niet meer leverbaar is in maat m. Heb regelmatig gekeken op jullie site maar nog steeds niet in de aanbieding en ook niet in maat m.

Gabby

Ik heb telefonisch contact gehad omdat ik wat vragen had over de maat en materiaal van een jurkje.Ik werd bijzonder!!goed geholpen en supervriendelijk!Ik heb het ook direkt met mijn omgeving gedeeld...

Zeer hoge klantvriendelijkheid.En het handgeschreven kaartje....super!

Geen enkele.

Snelle levering en persoonlijk door het leuke kaartje wat je er bij krijgt.

Snelle en vriendelijke klantenservice.