Hip&Chic

Je aankoop wordt beschermd

Geertje ansems

Eerste x dat ik iets heb besteld. Snelle levering wat fijn is, persoonlijk kaartje wat een leuke extra is. Maakt het persoonlijk. Afterpay ook voor het eerst gebruikt. Is fijn, bij andere moet je...

Persoonlijk kaartje

Site liep vast tijdens de bestelling. Kleding met vergrootglas goed kunnen bekijken

Goede service!

Goede service

Betaalmogelijkheden zouden verbeterd mogen worden, en ik zou willen adviseren om de doos met de artikelen beter te dichten en steviger te maken.

de manier waarop ik te woord ben gestaan toen bleek dat één van mijn bestelde items niet meer op voorraad was.

zorg dat de informatie op de website klopt.

Klantenservice

Informatie betreft bestelling wanneer deze misgaat

Eva Rücker

Een aantal jaar geleden een maxijurk besteld die ik tijdens vakanties nog steeds draag en heerlijk zit.

Leuke collectie.

Even er op letten dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt. Mijn bestelling kwam in een open doos aan. Als cadeautje zat er een lipstick in. Ik vraag mij dan af of er nog iets in de verzendbox heeft gezeten.

Linda

Bij me bestelling een mooie kaart met een persoonlijk bericht.
Dat waardeer ik zeer.

De persoonlijke touch bij de bestelling

Mag niet klagen

snellere levering

Ilse

Snelle levering, goed en duidelijk contact via de mail, hoge kwaliteit van kleding.

Zie bovenstaande!
Alles wat bij bestelling goed.

Jammer dat ze niet meer bekend heid hebben ik kwam via van Tilburg mode bij hun terecht om hun jurkje niet meer in maat maat hadden en met knippen en plakken van het artikelnr kwam ik bij jullie. Maar anders nog nooit van gehoord.

Ik heb schoenen besteld waar ik erg tevreden over ben.

Bij een foute levering werd dit heel snel hersteld en kreeg ik de juiste bestelling.

Zeer snelle levering ! overzichtelijke website, ziet er goed uit.

De aftersales en eindoordeel kan ik eigenlijk nog niet geven, omdat ik 1 van de twee jurken teruggestuurd heb, en ik het bedrag nog retour moet ontvangen. De rest was echter prima in orde, dus ik verwacht ook hier geen problemen.