Hip&Chic

Je aankoop wordt beschermd

Klantvriendelijk

Marloes de Boer

Super goede ervaringen

Mooie producten, snelle levering, netjes verpakt, leuk persoonlijk kaartje erbij en goede kwaliteit! Gewoon top dus!

Sandaaltjes besteld . Zeer snelle levering met een lief persoonlijk kaartje TOP!

Constance

Vriendelijke klantenservice.

Je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Bestelling prima verlopen.

Eerdere levering dan vermeld op de site.

Geen verbeterpunten.

Geertje ansems

Eerste x dat ik iets heb besteld. Snelle levering wat fijn is, persoonlijk kaartje wat een leuke extra is. Maakt het persoonlijk. Afterpay ook voor het eerst gebruikt. Is fijn, bij andere moet je...

Persoonlijk kaartje

Site liep vast tijdens de bestelling. Kleding met vergrootglas goed kunnen bekijken

Goede service!

Goede service

Betaalmogelijkheden zouden verbeterd mogen worden, en ik zou willen adviseren om de doos met de artikelen beter te dichten en steviger te maken.

de manier waarop ik te woord ben gestaan toen bleek dat één van mijn bestelde items niet meer op voorraad was.

zorg dat de informatie op de website klopt.

Klantenservice

Informatie betreft bestelling wanneer deze misgaat

Eva Rücker

Een aantal jaar geleden een maxijurk besteld die ik tijdens vakanties nog steeds draag en heerlijk zit.

Leuke collectie.

Even er op letten dat de verzenddoos goed is dichtgeplakt. Mijn bestelling kwam in een open doos aan. Als cadeautje zat er een lipstick in. Ik vraag mij dan af of er nog iets in de verzendbox heeft gezeten.