Hip&Chic

Je aankoop wordt beschermd

Bettink

Onlangs heb ik 2 jurken besteld, deze kwamen binnen enkele dagen heel netjes in een “chique” doosje.

De wijze waarop jullie omgaan met de consument daar kan menig winkel een voorbeeld aan nemen, er zat een persoonlijk kaartje bij en ook nog een prachtig presentje!! Écht heel blij mee, ik heb jullie dan ook direct in mijn sociale omgeving aangeraden!!!!

Tip voor de website: geef indicatie van bezorgdagen aan. 1-2 werkdagen of 2-4 werkdagen, dit kan bij voorbaat een beeld geven voor de consument hoe lang het kan duren, nu was het afwachten tot ik een mailtje kreeg. Maar dit is puur een tip!

Reactie Hip&Chic:

Bedankt voor je positieve feedback! We hebben in het menu bij klantenservice staan dat we er naar streven een bestelling binnen 2-3 werkdagen af te leveren maar wellicht is het prettig als we dit op meerdere plekken communiceren. Nemen we mee in onze verbeterpunten bij een update van de website. Dank je wel :)

marie-louise

Goede service snelle levering

Prachtige jurken en een fijn persoonlijk contact!

Persoonlijk. Snel antwoord op mijn vragen via de mail. En kaartje bij de jurk met persoonlijke boodschap uit de mail. Fijn!

Niets!

darsia belmon

Super bedrijf.
Netjes gebeld over een jurk die er niet meer was,en of ik dan een andere wilde.
En die is trouwens ook super mooi!!!

Dat ze kontact opnemen met je.
Als er iet niet goed is gegaan!!

Geen!!!

Mijn eerste bestelling. Dus op beoordeling daarvan. Snelle levering. Online bestelling makkelijk!

Inge de Ruyter

Zeer servicegericht, goede kwaliteit kleding en vriendelijk personeel aan de telefoon.
Snelle levering, gewoon in de brievenbus!!

Ik had helaas zelf een verkeerde maat besteld maar kon het gelukkig nog dezelfde middag ruilen. Dat is pas goede service!

Keurig volgens afspraak

Keurige levering en keurige kleding

Goede service

Contact over de levering en product

Alles was prima