9.5/10

Nijs

Zeer goede ervaring

Roxanne

Ik heb de maansteenketting besteld.
Hij is prachtig en ik ben er blij mee.
Alleen hij zit best los aan elkaar, waardoor de maansteen zelf er af glijd.
Nu moet ik een nieuwe ketting...
Ik heb de maansteenketting besteld.
Hij is prachtig en ik ben er blij mee.
Alleen hij zit best los aan elkaar, waardoor de maansteen zelf er af glijd.
Nu moet ik een nieuwe ketting zoeken voor het sieraad.

Vlot, eerlijk. en correct.

Mike

Duidelijke site. Bestelgemak vind ik onvoldoende. Dit heeft te maken met het feit dat je winkelwagen niet duidelijk terug te vinden is via 1 knop. Je moet terug naar home en hem dan opzoeken. Dit is... Duidelijke site. Bestelgemak vind ik onvoldoende. Dit heeft te maken met het feit dat je winkelwagen niet duidelijk terug te vinden is via 1 knop. Je moet terug naar home en hem dan opzoeken. Dit is lastig. Iemand die ik ken wilde via mij ook een bestelling plaatsen op jullie site via haar telefoon, ook zij kon haar winkelwagentje niet goed terugvinden en heeft de bestelling laten zitten. Zonde, zo lopen jullie inkomsten mis.

Reactie Hindi & Bindi:

Wat jammer dat je de winkelmand niet goed kon vinden. Op de gewone pc is de winkelmand helemaal rechts bovenaan te vinden op elke pagina. Via de smartphone is de winkelmand idd wat lastiger vinden.... Wat jammer dat je de winkelmand niet goed kon vinden. Op de gewone pc is de winkelmand helemaal rechts bovenaan te vinden op elke pagina. Via de smartphone is de winkelmand idd wat lastiger vinden. Via knop menu en dan helemaal onderaan. We zullen eens kijken of dat anders kan. groet, Hindi&Bindi

3 broeken besteld, kreeg ze in grappige zakjes geleverd plus heerlijke wierrook

Iets meer maat informatie voorzien. One size does not fit all.

Snelle levering. Ik ontving de broek in een leuk tasje. Tasje was jammer genoeg wel kapot. De broek heb ik voorzichtig gewassen zoals geadviseerd werd, toch is de broek niet mooi uit de was... Snelle levering. Ik ontving de broek in een leuk tasje. Tasje was jammer genoeg wel kapot. De broek heb ik voorzichtig gewassen zoals geadviseerd werd, toch is de broek niet mooi uit de was gekomen... De broek zit wel heerlijk!

Mijn bestelling had een een sterke geur wat ik persoonlijk als onprettig heb ervaren.

Anna de Weert

Klantvriendelijk bedrijf. Sympathieke producten.

Lilian

Zeer goede service, erg vriendelijk