9.5/10

Heel erg klantvriendelijk, ik had een probleempje en het werd heel attent opgelost. Echt top!

Fijne spullen en een kadootje om door de brievenbus te krijgen!!

Iris Hummel

Voor het eerst bij jullie besteld en tevreden met het product en de werking van de website en klantvriendelijkheid. Dikke pluim!!!
Hartelijke groet, Iris Hummel

Nog meer mooie producten in jullie assortiment.

Angela

Was een storing van de website, via FB gemeld en contact was heel vriendelijk en storing gelijk verholpen. Daarna broek besteld en is snel binnengekomen.

Johnny Lloyd

Returning an article was also super easy.

E

Winkelwagentje standaard in beeld. Verder erg blij met de service en snelheid en bovenal de broeken.

Irma markus

Alleen maar positief

Bianca

Prima ervaring, mooie producten!

Nikki

Prima!

Mischien handig om de taille maten te benoemen. Ik heb altijd s/m maar elastiek zit goed strak. Terwijl de rest goed zit en ik daardoor geen maat groter kan nemen. Mischien aangeven hoe lang een... Mischien handig om de taille maten te benoemen. Ik heb altijd s/m maar elastiek zit goed strak. Terwijl de rest goed zit en ik daardoor geen maat groter kan nemen. Mischien aangeven hoe lang een model is en wat van maat het model normaal heeft en dan de maat van het kledingstuk wat ze draagr. Heb je een beetje een vergelijking. Scheelt weer retourtjes šŸ˜Š