Monique Bracco Gartner

Goeie ervaring. Bij vragen direct telefonisch bereikbaar waardoor dingen snel afgehandeld kunnen worden. Ik heb 1x een per abuis een verkeerd artikel ontvangen en deze klacht werd heel vriendelijk... Goeie ervaring. Bij vragen direct telefonisch bereikbaar waardoor dingen snel afgehandeld kunnen worden. Ik heb 1x een per abuis een verkeerd artikel ontvangen en deze klacht werd heel vriendelijk en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Meer artikelen via de website te koop in die stijl zou heel fijn zijn. Vooral Bindi jurken!

Roxanne Ros

Leuke website, snelle levering enzovoort.
Alleen raad ik de sieraden niet aan.
Leuke website, snelle levering enzovoort.
Alleen raad ik de sieraden niet aan.
De ketting die ik had besteld (een amethist) viel na de 2 dag van het hangertje. Omdat het niet echt stevig materiaal is. Dit gebeurde ook al met mijn maan steen die ik ook via deze website had besteld. Als ze de kwaliteit van de sieraden verbeteren, want dat is uiteindelijk waar het om gaat.
Dan zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

Kwaliteit items

Hanneke van den Hogen

Wat een leuke producten! Snelle, professionele levering.

Via mijn telefoon lukte het niet een bestelling te plaatsen, via een computer weer wel.

Y

Goede ervaring, behulpzaam en supersnelle reactie op mail

Informatie over producten mag voor mij iets uitgebreider.

Mèlis Barendregt

Super mooie kleding en goede service

De broeken zouden beter gefotografeerd kunnen worden zonder handen in de zakken. Dan kunnen beter beoordelen hoe de broek rond de heupen valt.

Kit van der Linden

Snelle levering! Duidelijke website

Misschien op Fb reclame maken bij de groep Bohemian hippie Ibiza lifestyle

Gerardo

Leuke spullen, snelle levering en volgens mij goede service. Zelfs een persoonlijk kaartje bij de bestelling - leuk!

Helaas was een naad van de broek al een beetje open, dus dat is jammer.
Helaas was een naad van de broek al een beetje open, dus dat is jammer.
Op de site staat: 'One size fits al' en een lengte van de broek, maar een van/tot omvang zou fijn zijn (ik was voor de bestelling nogal onzeker).

Martina Branger

Super. Op de bestelde broeken niets aan te merken. Mooie lichte stof, goed afgewerkt. Lief om de handgeschreven note erbij te ontvangen ?

Grotere aanbod van collectie zal fijn zijn.

Lucia Osterhaus

Zeer snelle levering mooie kwaliteit

Geen verbeterpunten , zou leuk zijn als er ook harem broekjes voor kinderen van 1 jaar zouden zijn :)

CECILE BUS

Duidelijke site, goede kwaliteit, vlotte afhandeling en hele mooie verpakking

Ga zo door