9.5/10

Anneriet

Goede info, snelle levering, smaakt naar meer!

Top

Nvt

Boesten

Zeer prettig, lijkt wel persoonlijk. Spullen mooi verpakt, is een feest om ze te ontvangen

Bas

Ik stuurde een whatsapp vanwege een korting die niet was berekend. Zonder problemen is dat verschil gelijk aan me overgemaakt en is het artikel conpleet naar wens bij me afgeleverd.

Sanne

Snelle levering, mooi product en fijne service! Bij een grote bestelling mooie korting kunnen afspreken 🙏🏻

X

Pascal

Prettig bedrijf met de kleding in een leuk tasje word gewaardeerd !

De grijze broek die ik heb besteld is in mijn ogen meer blauw. Ook leuk maar had ik niet verwacht.

Simon van der Burgt

Duidelijk en helder! Gaven op de website duidelijk aan dat ivm vakantie de levering wat langer zou duren maar daarvoor in ruil korting. Erg netjes! Product was prachtig verpakt, professioneel met... Duidelijk en helder! Gaven op de website duidelijk aan dat ivm vakantie de levering wat langer zou duren maar daarvoor in ruil korting. Erg netjes! Product was prachtig verpakt, professioneel met visitekaartje en bestelbon, en rook heerlijk!

Eigenlijk niets.

Makkelijk en leuk

MOOiS

Ik heb netjes alle info. gekregen die nodig was. zelf bij het niet aanwezig zijn van een artikel, doordat het in in het magazijn lag maar wel besteld kon worden. kreeg ik een cadeautje voor het... Ik heb netjes alle info. gekregen die nodig was. zelf bij het niet aanwezig zijn van een artikel, doordat het in in het magazijn lag maar wel besteld kon worden. kreeg ik een cadeautje voor het ongemak.

dat de voorraad klopt ;-)

Tessa

Ik heb een kapotte broek ontvangen (er zaten op een plek allemaal kleine gaatjes). Op zaterdag heb ik een whatsappje gestuurd en kreeg meteen een reactie terug dat het niet de bedoeling was om een... Ik heb een kapotte broek ontvangen (er zaten op een plek allemaal kleine gaatjes). Op zaterdag heb ik een whatsappje gestuurd en kreeg meteen een reactie terug dat het niet de bedoeling was om een kapotte broek te versturen en dat er een nieuwe broek naar mij toegestuurd zou worden. De oude broek mocht ik houden. Op zaterdag kreeg ik al weer een nieuw mailtje met een verzendbevestiging. Top service!