Sawal Atmosoerodjo

Prettig

Marten

Prima contact, zeer klantvriendelijk en komen afspraken na. Helaas was bij mijn bestelling een artikel achteraf niet leverbaar, maar werd op een plezierige wijze opgelost en het bedrag snel... Prima contact, zeer klantvriendelijk en komen afspraken na. Helaas was bij mijn bestelling een artikel achteraf niet leverbaar, maar werd op een plezierige wijze opgelost en het bedrag snel geretourneerd. Geen enkele aanmerking dus!

Houd de site qua artikelen uptodate.

Karin van Loon

Vriendelijk contact en vlotte afhandeling van retourzending.

L. Bruijstens

Zeer prettig, zelf artikel opgehaald, plezierig en gied

bart wessels

Zou niet weten

J Zeggelaar

Gewoon dikke prima al met al! Bedankt voor het tasje waarin de broeken verpakt waren.

1. Meer en betere/ gedetailleerde productfoto's op de website. Mijn broek in het zwart valt in werkelijkheid anders uit. Ik vind het geen zwartzwart en dat stelt toch iets teleur.
2. Het...
2. Het kaartje met bedankje en gegevens voor retour is leuk en handig. Het bedankje kan nog persoonlijker door bijvoorbeeld een persoonlijke tekst en een groet. :-)

marlies luyten

Het ging heel vlot en het wanddoek dat ik besteld had, is van heel goede kwaliteit

viviane goor

Tot nu toe heel vriendelijk en correct

meer kledij

Marion Arens

Goede ervaringen

gebruik van de website kan wat duidelijker. zodat overzicht van de artikelen die te koop zijn meteen te zien zijn.

Blijke Vandermarliere

Snelle levering! Mooie producten