9.5/10

Mirelle

Prachtig product, snelle verzending.

Mariken Bonhoffer

Snelle levering en op tijd. Ook nog een pakje wierook erbij als cadeautje.

Haiiii , ik vind dit bedrijf heel leuk en echt ontzettend klantvriendelijk ivm bv een snelle reactie op een mail en verzending of retour behandeling , perfect hoor !!!!

Online besteld, op afgesproken tijd geleverd.

nee

Leuke webshop

De aangegeven levertijd klopte niet, het pakket kwam al eerder dan aangegeven door de winkel en postnl. Dat was uiteraard alleen maar fijn, maar blijkbaar klopt er iets niet in de planning.

Mathilda

Alles verliep perfect. Van de bestelling tot de ontvangst van mijn pakketje. Dat was een feestje op zich. De mooie verpakking de heerlijke geur! Top gedaan, ik ga beslist vaker een aankoop doen.

Blijf deze kwaliteit en beleving vasthouden

An

3 artikelen besteld

Duidelijk aandacht vestigen op punten als: of stof aan 1 of 2 kanten bedrukt is en: welke kleur sieraden hebben. Goudkleurige sieraden niet als zilverkleurig afbeelden! Nu geeft dat de indruk van misleiding.

Reactie Hindi & Bindi:

bedankt voor uw reactie via de feedback company Wij willen u graag even reageren op uw commentaar. Heel vervelend dat u de sieraden voor zilver heeft aangezien. Het staat duidelijk in de... bedankt voor uw reactie via de feedback company Wij willen u graag even reageren op uw commentaar. Heel vervelend dat u de sieraden voor zilver heeft aangezien. Het staat duidelijk in de omschrijving erbij en ook hebben we dit nog nooit teruggehoord van anderen maar we zullen er in bij de volgende foto serie zeker opletten. Wat de mandala doeken betreft zijn deze eigenlijk altijd een kant bedrukt. Tenminste die wij inkopen in India wel. Je ziet ze ook maar aan 1 kant als ze op bed, strand of muur hangen. Bij een zeefdruk zoals de doeken zijn bedrukt kunnen ze deze nooit symmetrisch aan 2 kanten drukken, dat zou niet mooi worden. groetjes Hindi&Bindi

Eerste bestelling, prima afgewikkeld en goede kwaliteit!

Professioneel en betrouwbaar!
Prima kwaliteit kleding

Ik had graag een aanbeveling gehad voor bijpassende shirts

Hetty Wolthuis

Bestelling gedaan maar verkeerde item gekregen. Daarover gemaild. Snelle reactie. Krijg nu het huiste item toegestuurd en mag de andere houden. Super !!! opgelost.

Eventueel iets snellere levering