Miriam

Persoonlijke aandacht, aparte spullen, goede verzending, snelle reply bij vragen

Retourneren gratis maken, maar ik snap het ook als dit niet haalbaar is

A. Vos

Een bloesje en twee broeken gekocht. Leuke kleding, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De stof van het bloesje is erg mooi. Alles verpakt in een kleurig tasje.

Er staat momenteel wat weinig kleding op de website.

Jelle Stevens

Topshop! Heel tevreden met mijn broek

Kan me nu niks bedenken

Ellen Haring

Betere weergave van pasvorm of maattabellen

w wilner

Levering op tijd en fout in de bestelling snel gecorrigeerd. Aardig en professioneel.

Ruth van Os

Mijn ervaring is goed

Geen idee

Monique Bracco Gartner

Goeie ervaring. Bij vragen direct telefonisch bereikbaar waardoor dingen snel afgehandeld kunnen worden. Ik heb 1x een per abuis een verkeerd artikel ontvangen en deze klacht werd heel vriendelijk... Goeie ervaring. Bij vragen direct telefonisch bereikbaar waardoor dingen snel afgehandeld kunnen worden. Ik heb 1x een per abuis een verkeerd artikel ontvangen en deze klacht werd heel vriendelijk en naar volle tevredenheid afgehandeld.

Meer artikelen via de website te koop in die stijl zou heel fijn zijn. Vooral Bindi jurken!

Roxanne Ros

Leuke website, snelle levering enzovoort.
Alleen raad ik de sieraden niet aan.
Leuke website, snelle levering enzovoort.
Alleen raad ik de sieraden niet aan.
De ketting die ik had besteld (een amethist) viel na de 2 dag van het hangertje. Omdat het niet echt stevig materiaal is. Dit gebeurde ook al met mijn maan steen die ik ook via deze website had besteld. Als ze de kwaliteit van de sieraden verbeteren, want dat is uiteindelijk waar het om gaat.
Dan zou ik dit bedrijf zeker aanbevelen.

Kwaliteit items

Hanneke van den Hogen

Wat een leuke producten! Snelle, professionele levering.

Via mijn telefoon lukte het niet een bestelling te plaatsen, via een computer weer wel.

Y

Goede ervaring, behulpzaam en supersnelle reactie op mail

Informatie over producten mag voor mij iets uitgebreider.