Jan van der Lingen

Slecht. Broeken besteld, na een week nog altijd niet binnen. Niks gehoord van Hindi en Bindi of Postnl.

Bezorg dingen.

Reactie Hindi & Bindi:

Beste Jan, wat balen dat je broeken nog niet binnen zijn! En heb je dan geen track and trace mail gehad? Die verstuurd ons systeem als het goed is automatisch. De bestelling is van 5 dagen geleden... Beste Jan, wat balen dat je broeken nog niet binnen zijn! En heb je dan geen track and trace mail gehad? Die verstuurd ons systeem als het goed is automatisch. De bestelling is van 5 dagen geleden en we hebben de broeken namelijk dezelfde dag verstuurd. Volgens tracking nummer heeft de post vertraging en komt het er zeer binnenkort aan. Helaas door de enorme drukte van Post.nl hebben wij daar geen invloed op. Je had ons ook even kunnen mailen om te vragen waar de broeken waren, want ik snap als je geen trackandtrace mail hebt gehad dat dat onduidelijk is. Helaas voor ons gelijk een negatieve review terwijl wij er op zich niks aan kunnen doen dat de broeken later geleverd worden en wat betreft de trackandtrace mail...daar ga ik achteraan. Ik zal het track and trace nummer gelijk naar je mailen!
met vriendelijke groet
Hindi&Bindi

Lisa

Super leuke webshop met unieke en betaalbare producten. Super snel geleverd en leuk verpakt. Persoonlijk briefje erbij, tof!

Geen.

Ilona Timmers

Snelle levering, de volgende dag is je bestelling in huis.
De bestelling is leuk verpakt met een persoonlijk briefje erbij!

Roos Schuurman

Ik heb een goede ervaring gehad met Hindi & Bindi. Het product ziet er goed uit. De prijzen vind ik perfect bij de producten. De levering van het pakketje was ook erg snel. Ik had het pakketje de... Ik heb een goede ervaring gehad met Hindi & Bindi. Het product ziet er goed uit. De prijzen vind ik perfect bij de producten. De levering van het pakketje was ook erg snel. Ik had het pakketje de volgende dag al in huis.

Ik heb eigenlijk geen verbeterpunt

Yves De Coster

Super!

Doe zo voort!

Eline Steer

Hele mooie slinger met als verrassing een mooi zakje om de slinger te bewaren en een handgeschreven boodschap!

Leuk met een handgeschreven felicitatie van Hindi en Bindi

Michiel van der Meulen

3de keer besteld, nu een wollen Harem broek, supersnel en goed op de hoogte van alles.

Ga zo door!

Eileen Lawlor

Fantastische ervaring en product!

Geen op dit moment.

Chantal

Heel goede ervaring, snel en mooi product!

Maarten Dors

Snel geleverd, mooie artikelen en bijzonder verpakt!

Geen!