9.5/10

Eva Schildt

Snelle levering, maten komen overeen, bestelgemak

Misschien leuk om ook harembroeken voor heren in de collectie op te nemen.

Ellen de Vries Feyens

Verrassend! Wàt een mooie spulletjes hebben jullie...Ik ben heel blij met mijn nieuwe kimono...prachtige kleuren...zit als een zonnetje!!Ook de verpakking en de hele uitstraling was uitzonderlijk... Verrassend! Wàt een mooie spulletjes hebben jullie...Ik ben heel blij met mijn nieuwe kimono...prachtige kleuren...zit als een zonnetje!!Ook de verpakking en de hele uitstraling was uitzonderlijk verzorgd...dat zie je niet vaak...dank jullie wel...Ellen

Geen idee!

Joanne Schaap

Top

Wilma Sterken

Een leuke webshop. Precies mijn smaak.

Geen echte verbeterpunten. Misschien dat na de corona crisis het assortiment wat uitgebreid kan worden voor nog meer winkel plezier.

Tina

Erg goede ervaring. Mooie producten, de kleuren zijn in werkelijkheid nog mooier dan op de foto.

Gerda van der Togt

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en super snel in huis. De goederen zijn ook nog eens leuk verpakt.

Kiran Nejal

Service heb ik als zeer prettig ervaren. Per abuis was de verkeerde maat geleverd. Heb gemaild en binnen een uur reactie teruggekregen en is de juiste maat opgestuurd. Binnen twee dagen was de jurk... Service heb ik als zeer prettig ervaren. Per abuis was de verkeerde maat geleverd. Heb gemaild en binnen een uur reactie teruggekregen en is de juiste maat opgestuurd. Binnen twee dagen was de jurk binnen. Met de retoursticker die meegeleverd was, heeft het retourneren niets gekost.

Kiran

Wellicht leuk om een soort van nieuwsbrief te hebben, zodat klanten op de hoogte gehouden kunnen worden van nieuwe collectie en aanbiedingen.

Lianne Willemsen

Een heel vriendelijk en eerlijk bedrijf.
What you see is what you get !

Geen verbeterpunten

Trix Buitenwerf

Super snelle levering! Mooie kleding en erg vriendelijk!

Natascha Geuzenbroek

Helemaal tevreden met mijn broekrokken!