Levertijd

Kametal

goede informatie snelle cervice

AbucoBV

Bestelgemak was top. Echter was het bij opdracht erg lastig voor mij om de bijbehorende certificaten te ontvangen. Graag dat deel verbeteren. Ik zou jullie gerust aanbevelen, maar doe a.u.b iets aan... Bestelgemak was top. Echter was het bij opdracht erg lastig voor mij om de bijbehorende certificaten te ontvangen. Graag dat deel verbeteren. Ik zou jullie gerust aanbevelen, maar doe a.u.b iets aan de traceability en de reactiesnelheid. Wij hebben vele opdrachten die snelle levertijden hebben en dan is het vervelend als wij nog op certificaten van hijsogen moeten wachten. Gr. Niels

Reactie Hijswinkel:

Beste Niels, bedankt voor je reactie. we gaan hiermee aan de slag. Kennelijk werkt de koppeling met de Track en trace niet goed. Reactiesnelheid bespreken we vanmorgen in ons overleg.

Neenah Coldenhove

Vaak moeten bellen, wel betaald voor certificaten, maar na veel bellen gekregen. Levering was niet compleet, ook over moeten bellen. Rond stroppen van 0,5 m, waren 0,5 m, echter op het label stond... Vaak moeten bellen, wel betaald voor certificaten, maar na veel bellen gekregen. Levering was niet compleet, ook over moeten bellen. Rond stroppen van 0,5 m, waren 0,5 m, echter op het label stond 0,3 m.... Ook weer over moeten bellen. duurt erg lang voor er echt actie ondernomen wordt. Goede prijs, echter de service is het niet.....

Laser & Bending Machines

Wij zijn heel tevreden, de juiste oplossing aangeboden voor ons probleem. Ook telefonisch goed bereikbaar met name Tom Wijnholds heeft ons uitstekend geholpen

moerdijk jelis bv

Snelle levering, goed telefonisch contact! Geweldig..

Nee.

Reactie Hijswinkel:

Goedemiddag, we zijn zeer teleurgesteld voor u dat we onze service niet hebben kunnen waarmaken.
We hebben u al gesproken via de mail hierover. Onze excuses dat dit zo gelopen is voor u.
We...
We zorgen ervoor dat voor onze toekomstige klanten dit niet meer voor gaat komen zodat de service word verbeterd voor onze klanten.
Bedankt voor uw opmerkingen.

van zetten

Perfect geregeld