Matthias Van Dyck

Geen geldige certificaten voor België

marketing

volledigheid en wettlijke compliance

Nov 2019 : Gebeld om info ivm hijsbanden. Informeerde me naar de data, kreeg telefonisch te horen dat ze tot max tot 2017 teruggaan. Bestelling geplaatst + extra opmerking dat ik graag recente... Nov 2019 : Gebeld om info ivm hijsbanden. Informeerde me naar de data, kreeg telefonisch te horen dat ze tot max tot 2017 teruggaan. Bestelling geplaatst + extra opmerking dat ik graag recente hijsbanden kreeg. Bij ontvangst hijsbanden van 2016 toegestuurd gekregen. Niet tevreden, ook niet van hun reactie na verkoop

Correcte info geven i

Reactie HijsJob.be:

Beste Klant, Bedankt voor het invullen van een review! Zoals telefonisch aangegeven kunnen wij niet garanderen dat een product een recent bouwjaar heeft, het kan voorkomen dat een product een... Beste Klant, Bedankt voor het invullen van een review! Zoals telefonisch aangegeven kunnen wij niet garanderen dat een product een recent bouwjaar heeft, het kan voorkomen dat een product een ouder bouwjaar heeft zoals in dit geval. Als u een Product met certificaat besteld is het bouwjaar echter niet belangrijk. Alle producten worden bij ons gekeurd voor het naar de klant verstuurd wordt. Met een certificaat kunt u aantonen wanneer een product gekocht / gekeurd is, hierbij is de aankoop datum leidend. U kunt natuurlijk altijd een EKH-certificaat bij bestellen zodat u de aankoopdatum / certificeringsdatum op papier heeft. -Team Hijsjob

Dominique Cools

De eerste keer dat ik hier bestel en nu al een tevreden klant

Mooie duidelijke website die het bestellen eenvoudiger maakt

Niet echt

pws industries

De geleverde materialen zijn van goede kwaliteit
en de leveringen zijn vlot verlopen

Zeer goed, top service.

De snelle levering en transparante website

Niet echt.

Jan Tijtgat

Veel keuze

Foto's bij het product zouden beter kunnen omschrijven wat het verschil is tussen de keuzes. Ook wat de voor en nadelen zijn aan bepaalde keuzes.

CDV

Vlotte levering

Duidelijke details van het component

Geen opmerkingen

Xr

Alles correct verlopen - alles duidelijk

Mooie website

neen alles tip top

Vandepitte Bvba

Zéér snelle en correcte levering , kwalitatieve producten , alle nodige documenten mooi bijgeleverd !

mooie duidelijk website , alles mooi terug te vinden

misschien toch een bevestiging email sturen na bestelling , ook is de betaling nog niet doorgekomen.
dit was bij mij wat verwarrend dat ik deze niet kreeg, heb dan ook klantenservice gecontacteerd.

een mail met bv. " bestelling wacht op betaling "

Reactie HijsJob.be:

Beste, Bedankt voor de review! Het is vervelend te horen dat U geen bevestiging heeft ontvangen. De bevestigingsmail zou automatisch verstuurd moeten worden. Wij zullen hier naar kijken!... Beste, Bedankt voor de review! Het is vervelend te horen dat U geen bevestiging heeft ontvangen. De bevestigingsmail zou automatisch verstuurd moeten worden. Wij zullen hier naar kijken! -Hijsjob Team

IMPC bvba

Zeer correcte informatie op website.
Voor bijkomende inlichten werd er steeds snel en duidelijk geantwoord.

Kwaliteitsvolle producten!

Duidelijkheid over termijn kortingen