JBL Installatietechniek

Goede kwaliteit en super snelle levering!

Haase Bouw

Goed, duidelijke webshop en nette aflevering

Transport Partners

Bestellen spanbanden

Frans Temmerman prestotype bv

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor de review Frans. Wij zijn blij dat je tevreden bent over jouw levering. Tot snel in de hijsjob shop!
Groeten,

Anne Henk Nieuwland

Net bedrijf maar leceringen duren lang!

Kastelijn infratechniek bv

Matig

Reactie HijsJob.nl:

Beste Kastelijn ten eerste bedankt voor je beoordeling. We staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We komen graag met u in contact om meer inzicht te... Beste Kastelijn ten eerste bedankt voor je beoordeling. We staan altijd open voor tips zodat we onze producten en diensten kunnen verbeteren. We komen graag met u in contact om meer inzicht te krijgen in uw beoordeling om te kijken wat wij kunnen verbeteren voor jou!
Groeten

SEG Group

Goede spullen en snelle levering

vanbeurdengrond&groen

Net bedrijf met mooie voorraad,jammer dat de spanbanden geen bedrukking kunnen krijgen.

A. Vargas

Geen goede communicatie over producten met certificaten.
Geen goede communicatie over producten met certificaten.
Ik heb meerdere pogingen gedaan om een antwoord te krijgen met betrekking tot certificaten die al betaald zijn, maar ik word continu genegeerd.

Mistras Group BV (Naftali Nanhekhan)

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je positieve beoordeling! Wij zijn blij dat je tevreden bent over de levering
Hopelijk zien we je snel!
Groeten,