Tree Support

Snel en accuraat

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je reactie Roel! We werken iedere dag hard om alle Hijsjob orders zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen en je reactie stellen we dan ook zeer op prijs. Tot snel, Team Hijsjob

JPS Infra

Ziet er goed uit. Snel geleverd.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je positieve review! We hopen je snel terug te zien in onze shop. Groet, Team Hijsjob

Patrick Abeelen

Ben al 2 weken aan het wachten

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Patrick! Helaas is het door jou bestelde item niet op korte termijn leverbaar, waarover we al contact hebben gehad. De order is zoals besproken geannuleerd en we hebben je... Bedankt voor je review Patrick! Helaas is het door jou bestelde item niet op korte termijn leverbaar, waarover we al contact hebben gehad. De order is zoals besproken geannuleerd en we hebben je betaling inmiddels gerestitueerd. Nogmaals excuses hiervoor; we hopen het in de toekomst goed te kunnen maken! Groet, Team Hijsjob

henk eijkemans

Goed bedrijf en snelle levering

Brovo-Scheepsbouw

Communicatie rondom orders / track and trace van pakketen kan beter

Reactie HijsJob.nl:

Dank je voor je feedback! We nemen je tip ter harte en zullen onze service nóg verder proberen te verbeteren. We zien je graag terug in onze Hijsjob shop. Groet, Team Hijsjob

Rick

Waardeloos. Verkeerde maat strop én harpsluiting besteld. Wanneer ik deze wil omruilen zal ik zowel de retourkosten als de nieuwe verzendkosten weer moeten betalen van maarliefst 10 euro.

Beste Rick,
Beste Rick,
Wat vervelend dat u het verkeerde heeft besteld! We proberen de richtlijnen van ons retour beleid zo duidelijk mogelijk aan te geven op onze website. Helaas kunnen wij de door u gemaakte kosten niet vergoeden en de nieuwe materialen niet gratis verzenden. We hopen op uw begrip.

Luís Martins Lopes

Perfekt. Goede product, snel geleverd.

Reactie HijsJob.nl:

Hi luís Bedankt voor je goede review. Wij als team Hijsjob zijn blij dat je tevreden bent over de producten en de levering!
We hopen je snel terug te zien in de Hijsjob...
We hopen je snel terug te zien in de Hijsjob shop!

Frans Stoop

Goed product tegen vriendelijke prijs. Levert conform toegezegde tijd.

Hi Frans,
we zijn blij dat je tevreden over de producten, prijzen en levertijd we hopen je graag terug te zien in de Hijsjob Shop! En we wensen u nog fijne feestdagen!
Tot de volgende...
Hi Frans,
Tot de volgende keer!

Elian Havenaar. Oskam Verhuur en Grondverzet

Uitstekend

Hallo Elian,
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over Hijsjob!
hopelijk zien we u snel terug in de Hijsjob Shop!
Team Hijsjob

Jan Voogd van der Straaten