E.A.M. Strang

Prima, simpel via website besteld.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent over het gemak van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Erik Gunnar Hoting

Snel en goed

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Erik! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

André Eelman

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review André! Goed om te lezen dat je tevreden bent over Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Nathan Projects

Goed contact en snelle en nette afhandeling

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Nathan! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de service van Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Pieter Gilde

PRIMA

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Pieter! Fijn te horen dat je tevreden bent over Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

theo beekhuijzen

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Theo! Fijn te horen dat je tevreden bent over Hijsjob. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

saeninfra

Prima snel en goede kwaliteit

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Marco! Fijn te horen dat je tevreden bent over onze Hijsjob service en producten. We hopen je snel weer te zien! Groet, Team Hijsjob

Tree Support

Snel en accuraat

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je reactie Roel! We werken iedere dag hard om alle Hijsjob orders zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen en je reactie stellen we dan ook zeer op prijs. Tot snel, Team Hijsjob

JPS Infra

Ziet er goed uit. Snel geleverd.

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je positieve review! We hopen je snel terug te zien in onze shop. Groet, Team Hijsjob

Patrick Abeelen

Ben al 2 weken aan het wachten

Reactie HijsJob.nl:

Bedankt voor je review Patrick! Helaas is het door jou bestelde item niet op korte termijn leverbaar, waarover we al contact hebben gehad. De order is zoals besproken geannuleerd en we hebben je... Bedankt voor je review Patrick! Helaas is het door jou bestelde item niet op korte termijn leverbaar, waarover we al contact hebben gehad. De order is zoals besproken geannuleerd en we hebben je betaling inmiddels gerestitueerd. Nogmaals excuses hiervoor; we hopen het in de toekomst goed te kunnen maken! Groet, Team Hijsjob