Guillaume

Duidelijke communicatie, geen verrassingen, top! Ik koop hier nog.

Reactie HijsJob.be:

Dank je voor je reactie Guillaume, fijn om te horen dat je tevreden bent over Hijsjob en onze service! Groet, Team Hijsjob

Marc Vanderbruggen

Geachte,voor eerst mijn beste wensen voor een gelukkig en gezond 2024 maar ook tot mijn grote spijt en teleurstelling heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen ik vrees dat ik mijn bestelling... Geachte,voor eerst mijn beste wensen voor een gelukkig en gezond 2024 maar ook tot mijn grote spijt en teleurstelling heb ik nog steeds geen bestelling ontvangen ik vrees dat ik mijn bestelling nooit meer ga ontvangen WAAR loopt het fout?? Hopende op een goede afloop groet ik u vriendelijk nog een fijn WE Marc

Reactie HijsJob.be:

Beste Marc, bedankt voor je reactie! Het spijt ons te horen dat je pakket nog niet ontvangen is en we hebben dan ook navraag gedaan bij onze vervoerder. Helaas is in de drukte van de Kerstzendingen... Beste Marc, bedankt voor je reactie! Het spijt ons te horen dat je pakket nog niet ontvangen is en we hebben dan ook navraag gedaan bij onze vervoerder. Helaas is in de drukte van de Kerstzendingen er inderdaad iets misgegaan, waardoor je pakket bij ons is geretourneerd. Geen zorgen, we gaan je het pakket alsnog bezorgen! We wensen je alles goeds voor 2024 , met je bestelling van Hijsjob! Groet, Team Hijsjob

Verschoore constructie

GOED

Reactie HijsJob.be:

Dank je voor je reactie Kathleen, fijn om te horen dat je tevreden bent over Hijsjob en onze producten! Groet, Team Hijsjob

Jan Lommaert

Bestelling is nog niet aangekomen, aankoop was op 7/12. Vorige week gebeld, toen waren ze het vergeten op te sturen. Medewerker was vriendelijk.

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie Jan! Helaas is je bestelling inderdaad niet direct verwerkt, maar na je verwittiging hebben we dit direct opgepakt. We wensen je veel plezier met je Hijsjob bestelling en... Bedankt voor je reactie Jan! Helaas is je bestelling inderdaad niet direct verwerkt, maar na je verwittiging hebben we dit direct opgepakt. We wensen je veel plezier met je Hijsjob bestelling en zien je graag terug in onze shop. Groet, Team Hijsjob

Frederik Laureys

Zeer snelle en correcte levering. Goede prijs voor goede kwaliteit!

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je lovende woorden Frederik! We zien je graag terug in onze shop. Groet, Team Hijsjob

vanoost eric

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je recensie Eric, het doet ons goed te horen dat je tevreden bent over ons! Groet, Team Hijsjob

Emiel Sobry

Negatief

Reactie HijsJob.be:

Bedankt voor je reactie Emiel! We begrijpen dat er ten tijde van je bestelling een bug in onze shop zat, wat de bestelling onmogelijk maakte. Dit is uiteraard niet de bedoeling en dankzij je... Bedankt voor je reactie Emiel! We begrijpen dat er ten tijde van je bestelling een bug in onze shop zat, wat de bestelling onmogelijk maakte. Dit is uiteraard niet de bedoeling en dankzij je oplettendheid hebben we dit kunnen oplossen. We wensen je veel hijsplezier toe en hopen je in het nieuwe jaar sneller te kunnen helpen! Groet, Team Hijsjob

Tim Schonenberg

Goede en snelle service

Danny Seeuws

Duidelijk en goede kwaliteit

Reactie HijsJob.be:

Beste Danny, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over jouw levering. We hopen je graag terug te zien in onze Hijsjob shop!
Team Hijsjob

Valere Gaens

Snelle en correcte afhandeling. Prijs kwaliteit is heel goed.