poobies

9.5/10
9.5/10

H. Coumou

Zelf een ontwerp gemaakt van ons geboortekaartje en opgeslagen tot de geboorte. Na de geboorte hoefde ik alleen nog een foto toe te voegen en klaar! Snel besteld en de volgende dag geleverd....

Snel, eenvoudig en goede kwaliteit

Een auto-save functie toevoegen bij het maken van een ontwerp. Want de site loopt soms nog wel eens vast (gewerkt op een iMac met internet kabel aansluiting).

Wendy Van galen

De site werk moeilijk op wat slechter internet

Reactie poobies:

Beste Wendy Van galen,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat het werken op onze site niet helemaal goed is gegaan.

Je had hierover gerust gelijk contact met ons mogen opnemen. Dan hadden we je eventueel kunnen helpen en/of advies geven.

Na je feedback hebben we gelijk contact met je gezocht. Helaas hebben we hier nog geen reactie op ontvangen. Als we je nog ergens mee kunnen helpen horen we dat natuurlijk graag.

Dan rest me je nog een hele mooie kraamtijd toe te wensen, en alle geluk met jullie kleine schat!

Hartelijke groet,

Pieter Lettinga - serviceteam Hierbenik.nl

Steven

Poobies heeft slechte service, en slechte informatievoorziening en nog slechtere klantenservice.
Je krijgt 2 dagen na verzending pas de bestelling in huis , in tegenstelling tot wat de website...

eerlijke informatie voorziening, andere postbedrijf in arm nemen en ten minste verzendbevestiging mailen en eigenlijk ook track en trace code

Reactie poobies:

Beste Steven,

Bedankt voor je review!

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. Het is ons streven om goede en mooie kaarten af te leveren en om een uitstekende service te bieden. Hier doen wij ons uiterste best voor.

Ik heb een en ander voor je nagekeken. Jouw bestelling is door ons op 17/10 op tijd aangeboden aan DHL. We hebben hier ook een bevestiging van ontvangen. Vervolgens is er bij de postbezorging een dag vertraging ontstaan. Ik kan me goed voorstellen dat je hier teleurgesteld over bent. Je wilt de geboortekaartjes immers zo snel mogelijk in huis hebben, ook om deze weer te kunnen doorsturen naar familie, vrienden en bekenden.

Helaas heb je door een tijdelijke technische storing geen emailbevestiging ontvangen. Ook heb je daardoor geen mail met informatie (o.a. track en trace code) ontvangen over de bezorging. Dat spijt ons.

Verder geef je aan dat de klantenservice verkeerde informatie verstrekt m.b.t. de bezorging en zaken bagatelliseert. Als klanten contact met ons opnemen over de bezorging van hun bestelling informeren we klanten o.a. over de bezorgdatum/tijd. We gaan dan uit van de informatie die wij op dat moment hebben. Door externe omstandigheden kan de bezorgdatum/tijd altijd op het laatste moment veranderen. Ook staat informatie van de postbezorger niet altijd juist vermeld.

Het is niet de bedoeling dat we als klantenservice zaken bagatelliseren. Uiteraard heeft de betreffende klantenservicemedewerker (net als alle andere klantenservicemedewerkers) klantvriendelijkheid en service hoog in het vaandel staan. Het spijt me dat een en ander anders is overgekomen en dat je het gevoel hebt gekregen niet serieus te zijn behandeld.

Ik wens jullie nog een hele mooie kraamtijd toe, en alle geluk met jullie kleine schat!

Hartelijke groet,

Pieter Lettinga - team Poobies

Klaske

Nette en goede service!!!

Goede service en mooie kaartjes!

Goede feedback na een telefonische vraag die we gesteld hebben.

Prima, vlotte levering.

Zeer goed

Goede design, zelf ontwerp toevegen

Super snelle service en vriendelijk personeel dat voor je klaar staat, dik tevreden👍🏻

Nog even een mailtje of ik hulp nodig had na de proefdruk

Snelle levering, goede kwaliteit kaartjes