hierbenik.nl

hierbenik.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop hierbenik.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company833
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen hierbenik.nl met 9.6/10. Gebaseerd op 833 ervaringen.

Matig (5/10)

Controleer maat enveloppe en kaart extra

Reactie hierbenik.nl:

Beste Anoniem,

Hartelijk dank voor je review en toelichting!
Wat jammer dat je zo'n ervaring bij ons hebt opgedaan. Kan me voorstellen dat je daar erg van baalde.
Bij ons is het de bedoeling dat klanten zelf het gewenste formaat kiezen, zowel van de envelop als van de kaart als die apart worden besteld. Gezien het aantal bestellingen dat we dagelijks verwerken, kunnen we helaas niet controleren of eerder bestelde enveloppen ook passen bij de kaarten. Daarom hebben we in het envelopmenu de kaartformaten erachter staan waar ze bij passen.
We merken dat dit niet altijd duidelijk is en daarom zijn we bezig om de lay-out te verbeteren zodat er geen vergissingen meer voorkomen. Helaas verandert dat nu niks voor jou, dat spijt me... Ik hoop desondanks dat de kaartjes helemaal naar wens waren en dat jullie er enthousiaste reacties op hebben gekregen!

Hartelijke groet,
Marije - serviceteam Hier Ben Ik

Score voor hierbenik.nl:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Kaartje was prachtig. alleen koos ik voor zowel de kaart als de enveloppe voor de standaard maat. enveloppen van te voren geschreven en later kwamen ook de kaarten. helaas paste deze niet. erg jammer dat dit niet is gesignaleerd door het bedrijf dat scheelde een hoop gedoe.

Score voor hierbenik.nl:4.5/5

hierbenik.nl 1 beoordeling

Bij de proefdruk kregen we allemaal samples meegestuurd van mogelijke papiersoorten en kleuren, fantastisch! na de geboorte hadden we in 5 minuten de kaartjes besteld, welke we de volgende dag in huis hadden. en we krijgen veel complimenten over het prachtige kaartje!.

Zeer goed (9/10)

Ze hadden de verkeerde enveloppen geleverd. Dit was in no time hersteld!

Score voor hierbenik.nl:4.5/5

Alles oke.

Niet

Snelle en goede service.

Leanne van der Maden

Wat ik erg fijn vond was dat je de enveloppen vooraf zonder extra verzendkosten kan bestellen. het voordeel van hier ben ik is dat je zelf veel aanpassingen kan doen waardoor je het kaartje persoonlijk kan maken. en de kaartjes zijn per stuk te bestellen ipv per 5 of 10 tegelijk.

Goed (8/10)

N.v.t.

NEE

Score voor hierbenik.nl:4/5

Goed.

Uitstekend (10/10)

Veel complimenten gekregen over de kaartjes! Daarnaast werden ze zeer snel geleverd.

Goede ervaring!!.

Heelgord.

WR
WR

Goede kwaliteit. Super snelle levering. Zeer tevreden.

Alle proefkaartjes gratis (tot bijv max 5 stuks), je wilt vaak meer dan 1 proefkaartje.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede kwaliteit. super snelle levering. zeer tevreden.

Bedrijfsinformatie

HIERBENIK.NL GEBOORTEKAARTJES, LEUK EN GOEDKOOP!

Maak eenvoudig en goedkoop geboortekaartjes bij Hierbenik.nl. Een proefdruk kost €1,-, verzending is gratis!
Adres
Woudebergseweg 21