7.8/10
8.5/10
8.3/10

Lize

Voor een verjaardagsfeest 50 heliumballonnen besteld, zag er vrolijk uit in de tuin. De snelbinders zijn erg handig, maar de ledlichtjes die ik erbij had besteld zijn absoluut geen aanrader. Door...

Snelle levertijd, grote keuze in kleuren

Een bevestiging per e-mail van de bestelling zou fijn zijn.

Froukje

Super ervaring. Zaterdag besteld en dinsdagochtend persoonlijk bezorgd. Echt super!

in overleg is er een andere verzend oplossing geregeld. Echt super. Wat mij betreft krijgen ze de warme douche.

We hebben ballonnen en een ballonnenboog besteld voor de opening van een school.
De service was uitstekend. De ballonnen en de ballonnenboog zijn in exact de kleuren van de nieuwe school...

De ballonnenboog is simpel zelf in elkaar te zetten. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Op een simpele, betaalbare manier heb je een hele mooie ballonnenboog.
Daarnaast zijn de ballonnen snel geleverd. We waren wat laat met de bestelling, maar door de snelle levering was alles er op tijd voor de opening!

Goed. Wat je bestelt krijg je snel. Handig dat mijn account nog bestond, scheelt een hoop ingevul...

Het ging allemaal soepel en snel. Binnen twee dagen had ik mijn bestelling binnen.

De ballonnen waren een feest, helaas zat er niet genoeg gas in de fles en moesten we ons plan aanpassen. We hebben wel een deel van het geld terug gekregen. Dat was fijn, maar de beleving was minder...

Prima product voor een redelijke prijs

Super snelle levering heliumballonen

Klantvriendelijk en een snelle levering

Marcel Brust

Goed. De geleverde ballonnen zijn helaas niet specifiek voor het gebruik van helium waardoor ze niet erg lang "in de lucht blijven"

Goede website

De geleverde ballonnen zijn niet specifiek voor het gebruik met helium. Daardoor blijven ze maximaal 5 uur "in de lucht". Dit had iets duidelijker op de website mogen staan. Op de geleverde doos stond dit echter wel duidelijk, maar daar kom je pas bij levering achter.

Voor het eerst contact met HiepHiep gehad, goede klantvriendelijke behandeling.

Prima tel. contact.

Dacht 't niet.

Dorien

Heel blij met HiepHiepBallon.nl, de volgende dag s`morgens al in huis!

Heliumtank besteld, de volgende ochtend direct in huis, supersnel! heel blij mee en de volgende verjaardag weer!
Wel hoop ik dat hi-float ook in het assortiment komt, dit werkt geweldig!
De ballonnen op 25 maart `s avonds opgeblazen met helium en pas sinds gisteren (6-4-2016) beginnen ze naar beneden te komen.
Zonder dit spul lag de helft van de ballonnen de volgende ochtend al op de grond.

Ik hoop dat hi-float ook in het assortiment komt, dit werkt geweldig!