Borys A2B Shipmanagement Obelets

Quality, fast delivery

Couldn't pay with credit card. Did payment via PayPal

Dirk

Slechtste aftersale dienst ooit

Reageer op emails die ontvangen worden !

jacqueline Besseling

Uitermate slecht.

Slecht

Ik heb 22 februari betaald voor H4 xenon verlichting.niets ontvangen en wel betaald
Ik heb een email gestuurd.maar geen reactie

Lampen online

Komen afspraak niet na ,komen levering niet na

Mensen oplichten

Mijn 270,- terug storten

Roy

In en in triest…. 9x aan de telefoon gezeten met een onkundig iemand van de klantenservice, slecht te verstaan ook nog eens. Ja meneer we lossen het op, ja meneer we storten uw geld terug. Allemaal... In en in triest…. 9x aan de telefoon gezeten met een onkundig iemand van de klantenservice, slecht te verstaan ook nog eens. Ja meneer we lossen het op, ja meneer we storten uw geld terug. Allemaal loze beloftes. Kortom het is een onbetrouwbare webshop. Nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven. Van mij mogen jullie de #%@* krijgen!!!

Kan er geen één bedenken.

Stoppen met dit kut bedrijf. Geen levering, zelf de 2e zending is nooit aangeboden aan postNL. Geld terug betalen? 6 telefoontjes verder en nog niks teruggestort….

Ringnalda Advies

Wat is er aan de hand bij dit bedrijf !? Ooit iets besteld en ontvangen zonder problemen. Nu iets in bestelling voor ruim € 40,- . Drie weken verder en vier keer telefonisch contact met beloftes,... Wat is er aan de hand bij dit bedrijf !? Ooit iets besteld en ontvangen zonder problemen. Nu iets in bestelling voor ruim € 40,- . Drie weken verder en vier keer telefonisch contact met beloftes, nog steeds geen LED lamp ontvangen. Ik wil mijn geld terug,

Ehhh...... er wordt niet geleverd.Wat blijft er over dan.

Afspraken nakomen.

Berry

Slecht oplichters

afspraken niet nakomen

mijn geld terug betalen

Theo Walravens

Xenonlampen zijn snel geleverd Alleen was de post 1 dag langer onderweg.

Duidelijke uitleg

De verbindingsstukken ook aanbieden. De rechter was gedeeltelijk weggebrand.

Dennis

OPLICHTERS. Autolampen gekocht een maand geleden. Lampen ontvangen die niet eens op hun website staan. De ontvangen lampen zijn veel goedkoper dan de bestelde lampen. Op mail wordt niet gereageerd.... OPLICHTERS. Autolampen gekocht een maand geleden. Lampen ontvangen die niet eens op hun website staan. De ontvangen lampen zijn veel goedkoper dan de bestelde lampen. Op mail wordt niet gereageerd. Telefonisch akkoord op voorstel dat ik voor verschil in prijs gecompenseerd zou worden, maar wacht nog steeds op mijn geld! Vervolgens ontvang ik een e-mail dat ik de lampen mag retourneren… De lampen waren natuurlijk al geinstalleerd! Bovendien had ik ze niet terug willen sturen uit angst dat ik dan niet alleen mijn geld kwijt zou zijn geweest, maar ook geen lampen zou hebben.
OPLICHTERS

Reactie ontwijken, afspraken NIET nakomen, oneerlijkheid

Tip aan potentiele kopers: Hier niets kopen!

armand H.a.w borgsteede

NETJES OP TIJD