Prima.snelle levering.Top!

Snel levering

Sander Den Hartog

Zeer goed. Persoonlijk contact. Bellen zelf om te overleggen als er iets anders loopt.

Goed meedenken. Nemen zelf contact op per telefoon. Persoonlijk

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Hartelijk dank voor u mooie feedback die wij graag ter harte nemen.

Rick Wezenaar

Snelle en correcte afhandeling

snelle levering, bij tweede levering was doos+inhoud beschadigd, netjes terug en nieuwe doos aangeleverd gekregen. uitstekend gedaan.

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Dank voor de fijne feedback! We zullen de site betreft browsers onder de loep nemen.
Hetwijnkasteel

Cora

Geweldige service

Doen wat ze zeggen.

Beste Cora,
Dank voor je fijne feedback respons. We vinden het altijd fijn om te horen dat het goed is gegaan.

Dorien Meire

Deze bestelling wat minder. Reden : verzendingskosten waren onterecht aangerekend en het duurde langer 4 dagen dan voorzien. Ik had een bestelling geplaatst en was opgesplitst in 2 apparte... Deze bestelling wat minder. Reden : verzendingskosten waren onterecht aangerekend en het duurde langer 4 dagen dan voorzien. Ik had een bestelling geplaatst en was opgesplitst in 2 apparte verzendingen.

Zeer overzichtelijk

Beste Dorien,
Beste Dorien,
Vervelend te horen dat de bestelling niet snel geleverd is. Helaas hebben wij hier geen invloed op! Het is wel bekend dat PostNL kamt met grote problemen qua personele bezettingen betreft de distributie. Het opsplitsen van je bestelling is gedaan voor de veiligheid van transport en het risico van breuk. De verzendkosten kwamen door een hiaat in de site en zijn direct naar je geretourneerd! We nemen je feedback ter harte en zullen dit in het vervolg proberen te ondervangen aan onze kant. Helaas hebben wij geen invloed op derden betreft de snelheid van transport.
Bram

Prima,zeer snelle aflevering.

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Hartelijk dank voor deze mooie review Ed. We proberen ons steeds te verbeteren in onze service.
Gr Bram

van Ommeren

Negatief

Beste Otto,
Beste Otto,
Wij hebben keurig na gebeld dat het jaartal niet meer voorradig was en of wij dit mochten aanvullen met de recente jaargang. Ook hebben we aangegeven dit te doen voor de prijs van de niet meer te leveren jaargang daar de nieuwe jaargang duurder is. je heb hier je goedkeuring opgegeven, dus als je dan je onvrede uit naar ons waar je zelf akkoord op heb gegeven vinden wij dit niet netjes!
Bram

In Person Hoeksche Waard, Barbara Stouten

Super snelle service en heerlijke wijn!

makkelijk zoeken, duidelijk en snel geleverd.

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Hartelijk dank voor je fijne reactie.

Dorien Meire

Zeer goed. Vlotte service.

Goede aflevering van de wijnflessen

Dankjewel!

Prima,snelle levering

Reactie Hetwijnkasteel.nl:

Dank voor u fijne Review. We zullen proberen op alle punten nog meer verbetering te bewerkstellen.
Hetwijnkasteel