M van Wandelen

Niets

M van W

Ik heb op 1 april '4 weken gratis digitaal lezen' aangevraagd. Op 3 april heb ik blijkbaar pas de bevestigingsmail gehad, en had hier verder niet naar gekeken (gister zag ik pas dat hierin stond dat... Ik heb op 1 april '4 weken gratis digitaal lezen' aangevraagd. Op 3 april heb ik blijkbaar pas de bevestigingsmail gehad, en had hier verder niet naar gekeken (gister zag ik pas dat hierin stond dat ik ook meteen, na 4 weken gratis lezen, een 1-jarig abonnement zou hebben aangevraagd). Gister dacht ik: moet ik dat proefabonnement eigenlijk nog opzeggen? Ik heb twee uur lang (!) op de website van Parool gezocht naar een manier om dit online te doen. Tevergeefs. Vanochtend belde ik daarom met de klantenservice. De medewerkster zegt het allemaal niet precies te weten. We raken in discussie over dat ik het niet netjes vind dat als ik 4 weken gratis lezen aanvraag, ik blijkbaar meteen een abonnement voor 1 jaar aangevraagd heb. Ik zeg dat ik dat gister in de mail van 3 april zag staan, maar dat heb ik toentertijd niet goed gelezen. Ik dacht alleen 4 weken gratis lezen te hebben aangevraagd. Vervolgens sta ik meer dan 10 minuten in de wacht omdat ze met haar supervisor gaat overleggen hoe het allemaal zit. Later hoor ik dat ik een maand opzegtermijn heb, en daarom nog tot 6 juni moet betalen (wat is dit trouwens voor random datum; 2x 4 weken vanaf 1 april... snapt u het nog?). Ik had volgens haar mijn mail maar goed moeten lezen en anders me moeten beroepen op mijn 14 dagen herroepingsrecht. Het was een heel vervelend telefoongesprek.

Ik vind het echt belachelijk hoe dit allemaal is gegaan. Normaal, zoals bij dingen als Netflix of Onefit, kan je gewoon online binnen de proefperiode aangeven dat je er niet mee verder wil gaan. Bij Het Parool is dit dus niet mogelijk en moet je gaan bellen en wordt je te woord gestaan door iemand die over juridische wetgeving begint. Schandalig, echt. Nogmaals, toen ik 4 weken gratis lezen aanvroeg, heb ik nergens zien staan dat ik ook meteen een abonnement voor een jaar zou hebben aangevraagd. Waarom zou ik dan in beginsel die bevestigingsmail zo goed moeten lezen? Ook vind ik het heel slecht en bizar dat als je 4 weken gratis lezen aanvraagt, je vervolgens een maand opzegtermijn zou hebben. Dat klopt toch niet? Dan kun je dus nooit op tijd opzeggen. Ik wil hier ook een klacht over indienen. Jullie communicatie is absoluut niet helder en je wordt er voor mijn gevoel ingeluisd. Zeer slechte manier van kennismaken zo!

kim

Een zaterdagplus abonnement gehad, geen krant op de mat gezien, meerdere meldingen gemaakt. Parool houd poot stijf dat ik geen meldingen heb gemaakt en de rekening doorgezet naar een incasso bureau... Een zaterdagplus abonnement gehad, geen krant op de mat gezien, meerdere meldingen gemaakt. Parool houd poot stijf dat ik geen meldingen heb gemaakt en de rekening doorgezet naar een incasso bureau (een rekening van 11 euro verhoogd naar 52 euro) ik moet dus iets betalen wat ik nooit heb ontvangen en dan pas kan ik het opzeggen! ik vind het een schande!

Rhido

Het proefabonnement vanuit Weesp wordt de krant goed bezorgd. Ik heb altijd voorkeur van een middagkrant digitaal en papier allebei mogelijk. Misschien dat ik meer nijg naar een Weekend abonnement... Het proefabonnement vanuit Weesp wordt de krant goed bezorgd. Ik heb altijd voorkeur van een middagkrant digitaal en papier allebei mogelijk. Misschien dat ik meer nijg naar een Weekend abonnement omdat ik het minder duur zou gaan vinden en dat er dan minder bomen kan worden gekapt. Nee, die bomen wisten anders ook niet meer wat er allemaal gaat gebeuren met ze.

Japke

Weinig,, krant vaak 's avonds laat, zodat het altijd oud nieuws is, andere kranten 's ochtends om een uur of 6 al in de bus. Voor mij een dikke onvoldoende, onderscheid zich op negatieve manier van... Weinig,, krant vaak 's avonds laat, zodat het altijd oud nieuws is, andere kranten 's ochtends om een uur of 6 al in de bus. Voor mij een dikke onvoldoende, onderscheid zich op negatieve manier van andere kranten. Ben noorderling... misschien ligt het daaraan

Hartog

Positieve kijk op Adam vanuit Nigtevecht

Hartog

Er wordt een positieve kijk gegeven op Amsterdam voor mij als nigtevechter

Kroese

Diversiteit van het gebrachte nieuws, zowel op stedelijk, nationaal als internationaal niveau.

Grunuveld

Amsterdamse krant, goede recensies, erg vernieuwend.

M Verhorst - van leeuwen

Lekker op de hoogte blijven wat er in de stad speelt èn in het buitengebied!