Karin van den Blink / Movisie

1 company training en 2 teamtrainingen gevolgd

Trainer is expert in het snel inschatten van mensen en speelt daar gelijk op in. Trainer weet de training leuk, levendig en to the point te houden. En bovenal alle tips en tricks werken ook... Trainer is expert in het snel inschatten van mensen en speelt daar gelijk op in. Trainer weet de training leuk, levendig en to the point te houden. En bovenal alle tips en tricks werken ook echt!!
Het verandert de hele manier van werken en dat is zoooo fijn.

Gregor Rezelman / Van der Bel Sloopwerken

Mijn ervaring met het bedrijf is uitstekend, de punten waar ik tegenaan liep in mijn werk kon ik goed bij ze kwijt.

Goede kennis aanwezig en dit wordt duidelijk overgebracht.
Tijdens de cursus wordt er ingespeeld op de vraag van de klant.

Rosanne van Kooten Movisie

Leerzaam en goed georganiseerd

Inhoudelijk sterk en een prettige trainer

MarketingOost

Fijne samenwerking, heldere uitleg trainer en concreet aan de slag

Duidelijk, helder en concreet

MO

Ondanks dat het online was toch interactief, handig en interressant.

Interactie, tips

MarketingOost

Duidelijk, helder en direct toepasbaar

praktisch
werkt echt

Movisie

Training die inzicht geeft in waarom je je druk voelt en hoe je je minder druk kan voelen met, belangrijk, concrete tips om meteen uit te voeren!
Nog te verbeteren: combinatie van online en...
Nog te verbeteren: combinatie van online en offline training, met name wanneer online er iemand met een auditieve beperking meedoet en een tolk. Een tip bijv.: neem tijd voor het communiceren van last minute beslissingen (dat het niet nodig is om de antwoorden van degenen die offline aanwezig zijn te vertolken bijv. i.v.m. slechte verstaanbaarheid) aan degenen die online aanwezig zijn.

Concrete tips, aanmoediging om 'het gesprek aan te gaan' en je werk anders in te richten

Elizabeth Stoit/ MarketingOost

Heldere training met handige tips

mooie voorbeelden hoe je brein werkt, zorgt voor extra argument om je aanpak van werken te wijzigen. Goed stapsgewijs opgebouwde cursus.

Jacob van der heide OWK ( voorheen oude wesselink kozijnen)

Goede sfeer, duidelijk en zeker een ervaring rijker

de zwaktes blootleggen en hiervoor handvaten geven

Dusseldorp ISM

Positief. Heldere presentatie en uitleg. De uitdaging zit hem voor mij in het goed inrichten, toepassen en focus houden. De eerste bijeenkomst vond ik erg leuk.
Bij de tweede bijeenkomst zakte...
Bij de tweede bijeenkomst zakte in de middag de energie weg. Na een werkvorm gingen we ideeën spuien om meer focus te krijgen in het werk. Voor mij een belangrijk thema. Het gesprek dat daarop volgde vond ik traag. Hierop had Martin m.i. of met een effectieve werkvorm vorm aan kunnen geven, of meer sturing geven in het gesprek of eerder stoppen met de training.

Wijze van brengen en de inhoud, een dijk aan voorbeelden en ervaring om in te spelen op alle weerstand en belemmeringen die opgeworpen werden waarom het bij een ander niet zou kunnen werken en erg... Wijze van brengen en de inhoud, een dijk aan voorbeelden en ervaring om in te spelen op alle weerstand en belemmeringen die opgeworpen werden waarom het bij een ander niet zou kunnen werken en erg enthousiast. Goede tips en tricks. Een enthousiaste trainer.